Beoordeeld op 17 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlijke week gehad. Super vriendelijk personeel!! Het eten was ook goed. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Het ligt de buurt van het strand en leuke winkels/bars. Wij willen hier zeker een keer terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2020
CALETAGARDENH, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van LABRANDA Tahona Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2020

Beste marissab963,
We willen u eerst bedanken voor het delen van uw feedback over uw verblijf in LABRANDA Tahona Garden. Het is altijd een plezier om gezinnen zoals de uwe te verwelkomen.
We zijn erg blij te weten dat je een geweldige tijd met ons hebt gehad en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen.
We werken elke dag hard om de vakantie van onze gasten onvergetelijk te maken en waarderingen zoals die van u dwingen ons om deze verplichtingen na te komen.
We hopen je snel te zien!
Vriendelijke groeten,
Tania- Assistent-algemeen manager

Beoordeeld op 29 december 2019

Het is maar 2 sterren, maar...bijzonder vriendelijk personeel, heerlijke en gevarieerde buffetten, alles schoon en netjes. Ze doen echt hun best. Vraag een aappartement op de 1e etage altijd een zonnig terras. Met een kleine bijbetaling kun je tot je vertrek gebruik maken van de accommodatie tot je vertrekt. Jammer dat er niets gedaan werd aan de handdoeken op de bedjes aan het zwembad.

Datum van verblijf: december 2019
CALETAGARDENH, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van LABRANDA Tahona Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Beste theavandenbekerom,
Allereerst heel erg bedankt voor het kiezen van Tahona Garden voor de tweede keer en bedankt voor je geweldige review en de mooie score die je ons hebt gegeven.
We zijn blij te weten dat je een fantastische vakantie hebt gehad en dat de accommodatie geweldig was. Al onze opmerkingen van gasten helpen toekomstige reizigers om te weten wat ze kunnen verwachten als ze naar Fuerteventura komen en verblijven in LABRANDA Tahona Garden Hotel.
Alle beoordelingen geven ons richtlijnen over waar we ons moeten verbeteren en vertellen ons gelukkig ook wat we goed doen.
We hopen je snel te zien!

Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Voor herhaling vatbaar.
En vergeet het vriendelijke ( niet gemaakt) personeel niet. Een goede en rustige ligging. Geen sirenes en drinken gezang. centraal bij centrum en strand dichtbij.
Voor kinderen niet veel te doen.
Lekkere bijkom vakantie

Datum van verblijf: december 2019
CALETAGARDENH, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van LABRANDA Tahona Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Beste kempioni,

We willen u eerst bedanken voor uw bezoek aan LABRANDA Tahona Graden. We waarderen ook uw eerlijke beoordeling en voor het markeren van gebieden waar we nog harder kunnen werken om de algehele ervaring van onze gasten te verbeteren.

Onze excuses voor de problemen die u bent tegengekomen. Houd er rekening mee dat we uw feedback zeer serieus nemen en verdere maatregelen nemen om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Ik wil u ook graag uitnodigen om ons in de toekomst opnieuw te bezoeken en ons in staat te stellen u een perfecte vakantie te bezorgen die het hoofddoel van onze inspanningen is.

Ik blijf tot uw beschikking voor verdere vragen.

Beoordeeld op 21 oktober 2019

Zwembad
Meer appartementinfo
Map
Tonen op kaart
Benieuwd naar de prijzen?
We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Tahona Garden voor je op een rij gezet:

VakantieDiscounter

Nederlands

Datum review
Vakantieganger
20-10-2019
Prima naar de standaard van Spanje
Appartement: Bij binnenkomst schoon, maar wél oud. Bij de badkamer is gewoon over de tegels heen geschilderd door een amateur (verf zit gedeeltelijk ook op de wasbak, plafond en grond) en hetzelfde geldt voor de kozijnen. Wij moesten er een beetje om lachen. Schoonmaak: Er wordt aangegeven dat dit om de dag wordt gedaan. Daarvoor moet je een kaartje aan de deur hangen. Helaas, we zijn 3x naar de Receptie geweest om het alsnog te laten verzorgen. Bedden worden niet opgemaakt. Koffie/thee in het keukentje worden de hele week niet bijgevuld. Zwembad: Top! Heerlijk zwembad. Helaas waren er weer veel mensen (vooral de Engelse gasten) die hun handdoek vroeg neerleggen of die hun handdoek dag en nacht laten liggen en die worden dus NIET weggehaald. Eten: Heel summier en weinig variatie. Was smakelijk maar daar is alles mee gezegd.

Dus...prima naar de standaard van Spanje. Je moet er niet teveel van verwachten. En..je komt voor de zon, toch?

Datum van verblijf: oktober 2019
CALETAGARDENH, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van LABRANDA Tahona Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Beste esthermuskee65,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen met ons. Onze excuses voor uw teleurstelling en ik zou u willen verzekeren dat we ons best zullen doen om soortgelijke situaties te voorkomen.

Ons belangrijkste doel is dat onze klanten zich welkom voelen en zich verontschuldigen als dit op enig moment tijdens uw verblijf niet het geval is geweest.

We hebben kennis genomen van uw opmerkingen en zullen zien wat we kunnen doen om te verbeteren.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 september 2019

Vandaag thuisgekomen na een heerlijke vakantie. Hotel is verouderd, maar redelijk schoon. Bedden liggen iets te hard (maar 1x per week lakens verschoond), eten niet vergelijkbaar met 5 sterren hotel in bv Turkije, maar acceptabel. Drinken prima! Kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen (Engelsen) hier vooral komen eens flink te zuipen voor weinig geld. Overigens geen lastige mensen gezien, iedereen bleef gezellig. De wodka's smaakten prima. Na 23.30 is het meestal helemaal stil. De grote kracht van dit hotel is de lage prijs, de enorme behulpzaamheid van het personeel (Pedro is een held!) de kleinschaligheid en de gemoedelijkheid. Bijna elke avond is het gezellig bij de bar! We hadden een auto gehuurd zodat we veel van dit mooie en wonderlijke eiland hebben gezien. Lopen naar zee ongeveer 15 minuten met mooi aangelegd strand. Overigens zijn veel andere stranden nog veel veel mooier dus huur die auto. Klimaat heerlijk, nooit te heet zoals in Turkije of Griekenland. Ik denk dat we terug komen naar Tahona Garden!

Kamertip: Als je kamer boekt aan de achterkant (wij hadden 215) heb je totale rust omdat de bewooonde wereld hier ophoudt en de bergen beginnen.
Datum van verblijf: september 2019
CALETAGARDENH, Director de Relaciones Públicas van LABRANDA Tahona Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2019

Lieve fes1breda,

We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om deze positieve recensie en je score te schrijven. We zijn blij te weten dat je een fantastische vakantie hebt doorgebracht in LABRANDA Tahona Garden.

We zijn blij om te zien dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat onze faciliteiten, diensten en medewerkers op een positieve manier zijn tegengekomen om een uitzonderlijk verblijf voor je te creëren.

Ons belangrijkste doel is om ervoor te zorgen dat onze gasten een ontspannen verblijf doorbrengen en een feedback zoals de uwe ons ertoe brengt om deze waarden elke dag te volgen.