Beoordeeld op 6 december 2018

Een apart gedeelte van het grote Barcelo complex. Eigen toegangsdeur, eigen eetzaal. Je voelt je speciaal als je hier mag verblijven. We hadden de junior suite. Top kamer, ligbedden, jacuzzi, en de hele dag zon. Ontbijt goed, veel keuze. Diner niet meegemaakt. Wij komen terug.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
elcastillorrpp, Guest Relations Manager van Barcelo Castillo Royal Level, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons op Barceló Royal Level.
Mijn Nederlander is niet erg goed, maar ik hoop dat je onze dank begrijpt.
We zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie op Fuerteventura hebt genoten en dat alles aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je snel weer te zien.

Laura Hernández Galindo
Royal Level Service Manager

Beoordeeld op 13 maart 2017

Barcelo Castillo Royal Level is mij (reiziger alleen) uitstekend bevallen. Ruime, schone kamer, uitstekende ontvangst bij aparte check-in voor premium gasten. Het eten in het restaurant vond ik uitstekend. Ik lees hier en daar wat minpunten over de temperatuur, ik heb dat zelf niet zo ervaren.

Veel gebruik gemaakt van de fitness van het resort. Wel een eindje lopen maar een meer dan goed uitgeruste sportschool waar men ook losse gewichten heeft (dat zie je niet vaak).

Resort is erg groot en druk, dit aparte deel van het hotel met zwembad en prima ligbedden is niet toegankelijk voor overige gasten. Daardoor erg rustig en meer dan voldoende plek op elk moment van de dag. Aanrader

Kamertip: Vraag om een kamer bij het premium zwembad (4000 zone)
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
elcastillorrpp, General Manager van Barcelo Castillo Royal Level, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2017

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Trivadvisor. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Barcelo Castillo Royal Level naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Alirio Pérez
General Manager

Beoordeeld op 28 november 2016

Aan deze luxe en verwennerij kan iedereen wel wennen.
Prachtige kamer en we hebben enorm genoten van ons privé badje. Helaas konden we niet bij boeken omdat het vol geboekt was. Een volgende keer dus langer!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
elcastillorrpp, General Manager van Barcelo Castillo Royal Level, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2016

Gast vriendelijke,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Tripadvisor. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Barceló Castillo Club Premium naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen.

Alirio Pérez
Director - General Manager

Barceló Castillo Beach Resort ****
Barceló Castillo Club Premium ****

Beoordeeld op 16 september 2016

De kamers zijn mooi ingericht en groot. Goede bedden en een mooie badkamer. Dit was echt Premium, het buffet restaurant voor premium echter een teleurstelling. Wel rustig en geen vreetschuur zoals normaal bij buffetten maar al het eten, welk tijdstip dan ook koud. Gefrituurde uienringen, pastasaus, pasta, rijst, aardappel gratin noem maar op niks was warm. Salade buffet is prima dus daar veel gebruik van gemaakt. Het dorpje caleta de fuste is rustig. Corralejo heeft een levendiger en groter centrum.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
elcastillorrpp, General Manager van Barcelo Castillo Royal Level, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2016

Geachte Klant,
Alirio Pérez - General Manager

Beoordeeld op 27 juni 2016

het eten bij diner was niet warm genoeg. koude pasta! weinig keus, vooral gericht op engels publiek wat ook logisch is want die waren er in overvloed. het vlees en de vis was niet echt vers en niet smaakvol.

Datum van verblijf: juni 2016

Geachte Klant,
Hartelijke dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Barceló Castillo Club Premium.
Alirio Pérez - General Manager