Beoordeeld op 9 september 2018

Goed mooi hotel, fijn personeel, schoon, ruime keuze uit goed eten en drinken, genoeg faciliteiten, prima zwembad, geweldige animatie, perfect voor kinderen en de ouders, rustige locatie aan het strand en winkel centrum, voor stellen en jongeren zou ik iets dichter bij het centrum van de plaats zelf een hotel zoeken, bij voorkeur een Elba hotel. Maar als je dat puntje weg zou laten zou ik zo terug komen zeker met kinderen!!

Met een vriend 10 dagen all-in

Aankomst was goed, welkoms drankje (afgeslagen omdat we toch bij de bar een biertje wilden doen). Hotel is groot dus was even zoeken naar de kamer(218), uiteindelijk gevonden. Kamers waren prima, bedden goed, schoonmaak goed. Helaas één slechte nacht gehad door een druppelend water dat door het plafond kwam. 'S ochtends aangegeven bij de receptie en de technische dienst heeft het de zelfde dag nog opgelost (oorzaak onbekend). Kan ieder hotel overkomen, positief dat ze het de zelfde dag op hebben gelost, super!! Onze kamer zat wel op een kruispunt tegen over een trappenhuis, de deur van het trappen huis gaat niet zachtjes dicht, daar hadden we 's ochtends wel wat hinder van (klein verbeterpuntje). Eten super voor ieder wat wils, afwisseling door verschillende thema dagen, met kaartjes bij het eten wordt het gerecht aangegeven, soms toch lastig omdat Nederlands er niet tussen staat. Drank bij de bar was ook goed (misschien wat meer personeel inzetten bij verwachte drukte, zoals in de avond na het eten buiten en binnen), zelf bediening bij de bar ook goed af en toe liep het bevoorraden van de drank wel achter, is natuurlijk alleen voor All-in maar daar werd niet op gecontroleerd! Het zwembad was heerlijk, genoeg ligplaatsen (september). En de Animatie is er voor jong en oud, heb nog nooit van me leven zoveel vermaak gehad door de animatie, op z'n tijd leek het wel carnaval, hun eigen shows waren toch het hoogte punt, bedankt daarvoor!! De locatie is aan het strand en tegen een prachtig indoor winkel centrum met alle faciliteiten. Dat is wel nodig omdat het centrum van Caleta de Fuste te voet minimaal 25 minuten lopen is, er rijd ook een shuttle bus maar niet heel de dag door. Engels is geen probleem, maar je hoef de mensen uit de UK niet te veel verwennen. Beetje mee Spaans mag wel, ik ben tenslotte in Spanje op vakantie niet in de UK.

Hotel ELBA SARA dank je wel voor het prettige verblijf.

Kamertip: Alle kamers lijken zeezicht te hebben, sommige met wat beperking door afhankelijk van de verdieping
Datum van verblijf: september 2018
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Geachte Jarno08,
bedankt voor je vriendelijke reactie. We zijn blij om te weten dat je met ons van je vakantie genoten hebt.
We hopen je weer te mogen verwelkomen in het Elba Sara Hotel.
Beste wensen,

Hotel General Manager

Beoordeeld op 3 juli 2018

Kamer en het hotel in het algemeen zijn goed. Ruime en schone kamers. De maaltijden zijn goed met een redelijke keuze. Grote tegenvaller voor ons was het enorme plaatsgebrek rondom het zwembad, alle stoelen staan vlak naast elkaar (hutje mutje) en er is nergens, maar dan ook nergens, ruimte om iets te verzetten. Het aantal parasols is zeer beperkt. Tip voor het hotelmanagement, demp de vijver en verwijder de mini-golfbaan en maak hier ligterras van! Betalen voor een kluisje op de kamer is ook niet meer van deze tijd. De WIFI is daarentegen heel behoorlijk. Het hotel is vooral ingericht om gezinnen. De gasten zijn veelal Engels, Duits en Pools.

Datum van verblijf: juni 2018
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Beste gast,
We zijn blij om te weten dat u een fijne vakantie bij ons hebt gehad.
Bedankt voor het goede woord over de kamers, de netheid en de kwaliteit en verscheidenheid van het buffet.
Het spijt ons als u bepaalde aspecten van het hotel niet bevalt, maar we zullen uw beoordeling wel op prijs stellen, maar we zijn blij dat we hier uw vakantie hebben genoten.
Bedankt, we hopen je weer te zien.
Met vriendelijke groet.
De directeur.
Luis Manrique De Lara.

Beoordeeld op 19 december 2017 via mobiele applicatie

Wat een service en vriendelijkheid.
Hier kunnen veel hotels een voorbeeld aan nemen.
Wij zijn net terug van 15 dagen Elba Sara en wij willen er nog wel 15 dagen naar toe.
Allereerst de ontvangst en de kamer.
Beter kan gewoon niet.
Het eten voor elk wat wils. Ikzelf vond de dag dat er sushi was en krab en garnalen hemels.
Veel keuze zowel ontbijt diner en lunch.
De drankjes voor all inclusive gewoon goed.
A merken van zowel alle alcoholische dranken.
Wat wij uitzonderlijk vonden was dat je de wijn kon nemen en gewoon een fles super.
Animatie was top en vooral de live muziek met Tina en haar saxofoon was een verademing.
De kids club en mini disco voor onze kleinzoon was een feest om te zien.
Het eerste gedeelte van het zwembad was verwarmd tot 27 graden en het kinderbad was nog warmer.
Marta, Daska, Laura en Kristian van het animatieream nogmaals bedankt voor de geweldige vakantie.
Wij komen volgend jaar zeker terug.
Robert, leon,Magda, en Stenia.

Datum van verblijf: december 2017
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2017

Zachte Rob Liebregts,
we danken u voor uw positieve mening over het Elba Sara Beach & Golf Resort Hotel.
We zijn verheugd te weten dat u een fijne vakantie heeft doorgebracht met het waarderen van uw kamer, onze medewerkers en onze restaurants.
We hopen je snel weer te verwelkomen.
Bij gelegenheid wensen we u fijne feestdagen toe.

Algemeen directeur.

Beoordeeld op 8 december 2017

Heel fijne accommodatie, grote en comfortabele kamer met zicht op zee & zwembad.
Heel vriendelijk personeel vanaf zowel de poetsvrouw tot hotelmanager en dat wil toch wat zeggen over de mentaliteit.
Vlakbij de luchthaven (15km) en centraal gelegen voor uitstappen met auto.
Lekker eten zowel voor ontbijt als diner (ruim en groot buffet).
Zeer verzorgd en proper hotel.

Datum van verblijf: november 2017

Beste jvderl,
we willen je bedanken voor je positieve reactie over het Hotel Elba Sara Beach & Golf Resort.
We zijn blij dat het hotel naar wens was en dat u een fijne vakantie heeft gehad.
We hopen je snel weer te zien.
Bij gelegenheid wensen wij u een vrolijk kerstfeest.

Direktor algemeen

Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 8 dagen genoten van ons verblijf in Elba Sara. Een mooi, groot hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Grote hotelkamer op de 6de etage. Alle kamers hebben zee zicht en door de hoogte was het uitzicht fantastisch. De kamers werden dagelijks gepoetst en het eten was ook prima in buffetvorm. Ik heb als dieet gluten en lactose vrij. Hierin werd ik uitmuntend bijgestaan en geholpen door het restaurant personeel. In het bijzonder door Gaelle. Ik kon kiezen welke glutenvrij producten ik wilde hebben en niets was te gek. Alles werd geregeld en speciaal voor mij klaargemaakt. Niets dan lof voor deze service en nogmaals hartelijk dank! Tevens maakte mijn vriend in samenwerking met het hotel onze vakantie helemaal onvergetelijk door een fantastisch huwelijksaanzoek te realiseren.

Datum van verblijf: september 2017
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017

Beste Anne V,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen omjullie opinie over jullie vakantie in Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met andere potentiele bezoekers.
We zijn zeer trots te lezen dat we weer hebben voldaan aan jullie verwachtingen en we stellen jullie aanbeveling zeer op prijs.
We hopen uiteraard jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst dus aarzel gelieve niet om ons direct te contacteren met jullie verzoeken en we zullen ons uiterste best doen om eraan te voldoen.
Vele zonnige en vriendelijke groetjes van al het ELBA Sara personeel.
Hotel Directeur.