Beoordeeld op 3 juli 2018

Kamer en het hotel in het algemeen zijn goed. Ruime en schone kamers. De maaltijden zijn goed met een redelijke keuze. Grote tegenvaller voor ons was het enorme plaatsgebrek rondom het zwembad, alle stoelen staan vlak naast elkaar (hutje mutje) en er is nergens, maar dan ook nergens, ruimte om iets te verzetten. Het aantal parasols is zeer beperkt. Tip voor het hotelmanagement, demp de vijver en verwijder de mini-golfbaan en maak hier ligterras van! Betalen voor een kluisje op de kamer is ook niet meer van deze tijd. De WIFI is daarentegen heel behoorlijk. Het hotel is vooral ingericht om gezinnen. De gasten zijn veelal Engels, Duits en Pools.

Datum van verblijf: juni 2018
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Beste gast,
We zijn blij om te weten dat u een fijne vakantie bij ons hebt gehad.
Bedankt voor het goede woord over de kamers, de netheid en de kwaliteit en verscheidenheid van het buffet.
Het spijt ons als u bepaalde aspecten van het hotel niet bevalt, maar we zullen uw beoordeling wel op prijs stellen, maar we zijn blij dat we hier uw vakantie hebben genoten.
Bedankt, we hopen je weer te zien.
Met vriendelijke groet.
De directeur.
Luis Manrique De Lara.

Beoordeeld op 19 december 2017 via mobiele applicatie

Wat een service en vriendelijkheid.
Hier kunnen veel hotels een voorbeeld aan nemen.
Wij zijn net terug van 15 dagen Elba Sara en wij willen er nog wel 15 dagen naar toe.
Allereerst de ontvangst en de kamer.
Beter kan gewoon niet.
Het eten voor elk wat wils. Ikzelf vond de dag dat er sushi was en krab en garnalen hemels.
Veel keuze zowel ontbijt diner en lunch.
De drankjes voor all inclusive gewoon goed.
A merken van zowel alle alcoholische dranken.
Wat wij uitzonderlijk vonden was dat je de wijn kon nemen en gewoon een fles super.
Animatie was top en vooral de live muziek met Tina en haar saxofoon was een verademing.
De kids club en mini disco voor onze kleinzoon was een feest om te zien.
Het eerste gedeelte van het zwembad was verwarmd tot 27 graden en het kinderbad was nog warmer.
Marta, Daska, Laura en Kristian van het animatieream nogmaals bedankt voor de geweldige vakantie.
Wij komen volgend jaar zeker terug.
Robert, leon,Magda, en Stenia.

Datum van verblijf: december 2017
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2017

Zachte Rob Liebregts,
we danken u voor uw positieve mening over het Elba Sara Beach & Golf Resort Hotel.
We zijn verheugd te weten dat u een fijne vakantie heeft doorgebracht met het waarderen van uw kamer, onze medewerkers en onze restaurants.
We hopen je snel weer te verwelkomen.
Bij gelegenheid wensen we u fijne feestdagen toe.

Algemeen directeur.

Beoordeeld op 8 december 2017

Heel fijne accommodatie, grote en comfortabele kamer met zicht op zee & zwembad.
Heel vriendelijk personeel vanaf zowel de poetsvrouw tot hotelmanager en dat wil toch wat zeggen over de mentaliteit.
Vlakbij de luchthaven (15km) en centraal gelegen voor uitstappen met auto.
Lekker eten zowel voor ontbijt als diner (ruim en groot buffet).
Zeer verzorgd en proper hotel.

Datum van verblijf: november 2017

Beste jvderl,
we willen je bedanken voor je positieve reactie over het Hotel Elba Sara Beach & Golf Resort.
We zijn blij dat het hotel naar wens was en dat u een fijne vakantie heeft gehad.
We hopen je snel weer te zien.
Bij gelegenheid wensen wij u een vrolijk kerstfeest.

Direktor algemeen

Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 8 dagen genoten van ons verblijf in Elba Sara. Een mooi, groot hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Grote hotelkamer op de 6de etage. Alle kamers hebben zee zicht en door de hoogte was het uitzicht fantastisch. De kamers werden dagelijks gepoetst en het eten was ook prima in buffetvorm. Ik heb als dieet gluten en lactose vrij. Hierin werd ik uitmuntend bijgestaan en geholpen door het restaurant personeel. In het bijzonder door Gaelle. Ik kon kiezen welke glutenvrij producten ik wilde hebben en niets was te gek. Alles werd geregeld en speciaal voor mij klaargemaakt. Niets dan lof voor deze service en nogmaals hartelijk dank! Tevens maakte mijn vriend in samenwerking met het hotel onze vakantie helemaal onvergetelijk door een fantastisch huwelijksaanzoek te realiseren.

Datum van verblijf: september 2017
LManrique, Director General van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2017

Beste Anne V,
Hartelijk bedankt om de tijd te nemen omjullie opinie over jullie vakantie in Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met andere potentiele bezoekers.
We zijn zeer trots te lezen dat we weer hebben voldaan aan jullie verwachtingen en we stellen jullie aanbeveling zeer op prijs.
We hopen uiteraard jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst dus aarzel gelieve niet om ons direct te contacteren met jullie verzoeken en we zullen ons uiterste best doen om eraan te voldoen.
Vele zonnige en vriendelijke groetjes van al het ELBA Sara personeel.
Hotel Directeur.

Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Uitgerust: Ja.
Terugkomen: Nee.

Het eten is prima. Voor iedereen wat wils. Natuurlijk, bij een buffet is altijd wat op te merken over de droogheid van het vlees of vis. Het wordt in elk geval ter plekke gebakken. Leuke thema's al is het Aziatische thema een tegenvaller in mijn ogen.
Sommige obers/ kelners lopen letterlijk het zweet uit hun lijf om de gasten te plezieren. De "grote beer" is er zo'n eentje. Topper puur sang. Deze mensen moet je koesteren!
Bedden zijn goed. De kamer is redelijk koel te houden. De kamerdames doen hun best en ook hier en daar is een opmerking te maken over de correctheid.
Animatie is leuk. Voor jong en oud. Pink party was erg leuk.

Fuerteventura is niet bijzonder, daarom tegen onze natuur in veelal bij het zwembad gelegen en uitgerust. Maar hé, vakantie is ook om uit te rusten.

Waarom ik/ wij niet meer in Elba Sara zouden terugkeren is: je ligt onder de aanvliegroute. Het verbaast mij dat dit nergens in een review is gemeld. Per dag toch zo'n 30+ vliegtuigen (schatting) die overvliegen. Er zijn regels bij binnenkomst over ligbedden claimen bij het zwembad... nou vergeet het maar om 07:00 moet je echt je bed uit, anders heb je niets. Als je dan gaat ontbijten en opfrissen en rond 10:00-11:00 terug bent, nou ja okay. Maar bedden bezet houden tot na siësta tijd is regel. Niet netjes voor de andere gasten.
Geen glaswerk of borden mee naar het zwembad... de vaste Lifeguard zit in zijn hoek en ziet niets. Doet niets. Ook niet aan het "niet duiken" in het zwembad. Ik zou een gebroken nek bij een kind niet op mijn geweten willen hebben. Parttime Lifeguard Randy begrijpt het wel.

Wat mij het meest tegen de borst stuitte was die ene Poolse familie die zich niets maar dan ook niets aantrok van de andere gasten. Vele drankjes mee, muziek mee, elkaar ophitsen, borden mee, luid zijn, bedden claimen en deze pas rond 13:00 bezetten. Het gehele team, incluis animatie, keek ernaar en liet het gaan.
Plus daarbij het gedrag van menig gast met betrekking tot plastic bij het zwembad. Het zwerft overal. Wordt neergesmeten en respect voor de omgeving is er niet en dat in een tijdperk van bewustwording en de plasticsoep in de oceanen en plastic in magen van vogels. Ook Elba Sara doet daar aan met hun ballonen rond de thema avonden.

Datum van verblijf: augustus 2017
LManrique, Gerente van Hotel Elba Sara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2017

Beste JapieB74,

Hartelijk bedankt om uw review over jullie vakantie in het Hotel ELBA Sara Beach & Golf Resort te delen met de TridpAdvisor gemeenschap.

Eerst en vooral willen we u graag bedanken om de vriendelijkheid van ons personeel te benoemen.

Wij willen u ook bedanken om de bedden, de kamers en onze animatie te vermelden en we zijn blij om te lezen dat u de Pink Party erg leuk vond.

Inderdaad zijn we ongeveer 10 km van het vliegveld gevestigd, maar de luchthaven is 's nachts gesloten en heeft het voordeel dat de transfertijd naar de accommodatie kort is.

Wij geven inderdaad plastic glazen in het zwembad voor de veiligheid van onze klanten maar ze worden op het einde van de dag door ons schoonmaakteam opgehaald.

We verontschuldigen ons voor het gedrag van sommige gasten en hadden gewenst dat u betere herrinneringen van uw bezoek naar Fuerteventura had overgehouden.

Vele vriendelijke en warme groeten van het ELBA Sara personeel,
Manager Elba Sara