Beoordeeld op 30 juni 2019

prima hotel, wel groot, en kamers raken wat verouderd, schimmel randen langs het bad, heel laag toilet, kan update gebruiken zo langzamerhand, bed groot en prima, airco ook goed. super schoon. Zwembaden zijn zout, 1 verward, ander niet, verwarmde bad er druk. Heel veel engelsen, dit was onze derde keer. Deze keer erg veel kleine kindjes, schattig, maar soms hadden we er even geen zin in. Eetzaal is ongezellig, en erg groot. eten is voldoende, altijd wel iets te vinden wat smaakt. Veel frituur deze keer. Het leek ons wat minder in kwaliteit dan voorgaande keren.

Beoordeeld op 29 juni 2019

Zeer groot mooi hotel. Voornamelijk Engelse gasten. Heel uitgebreid ontbijt en diner buffet van goede kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel. Rustige locatie aan mooi strand met leuke wandelboulevard.. Wel een auto huren om het eiland te verkennen.

Beoordeeld op 23 juni 2019

Geweldig hotel! Vriendelijk personeel. Lekker eten. Heerlijke vakantie gehad. Heerlijk gegeten. Volop keus qua gerechten. Alles lekker vers. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Vriendelijk behulpzaam personeel! Je voelt je echt welkom

Beoordeeld op 9 juni 2019

Wij gaan zeker terug. tips ?vragen bij aankomst waar je kamer zit. Er zijn gewoon rustigere plekken dan de toch al rustige plekken bij de zwembaden. Kies voor de iets oudere kamer,het is het waard. Verwacht niet te veel van de omgeving. Hiervan je naar toe om lekker bij te tanken.

Beoordeeld op 3 juni 2019

Heerlijk hotel schoon, goed eten, lekker zwembad, dicht bij het strand, nadeel is wel dat de bedjes op het strand niet bij het hotel horen, ook niks te drinken bij het strand. Voor een weekje rust perfect. Animatie savonds in de grote zaal slecht, geluid echt een drama, maar de bar bij het zwembad veel gezelliger en een of twee keer per week een zanger die wel een top avond neer weet te zetten !

Datum van verblijf: mei 2019