KimmieandBennie

Hele fijne camping!

5,0 van 5 bollen24 jul 2022 beoordeeld
Camping Schluga is door Europarcs overgenomen. Alle gebouwen/faciliteiten zijn toegankelijk met een electronisch polsbandje. Het sanitair is zeer schoon en de camping is goed onderhouden. Wij stonden op een zeer grote plaats vlakbij het zwembad. Met grote bomen, die schaduw geven. Zwemmen kan binnen, buiten en in de zwemvijver op de camping (mag met bal oid). Of gratis het privestrand nabij de ‘andere’ camping, bij de passeggersee. Prettige ligweide met leuke speeltoestellen in het water voor de kinderen. Je kan daar parasols, ligbedden, sup en waterfietsen huren. Schoon toiletgebouw en een beachbar.
Met de gratis Nassfeld +holiday card mag je gratis in de gondel en andere activiteiten. Er is een hoop te doen in de omgeving! De 2km rodelbaan is erg leuk en dé Garnitzenklamm kloof met watervallen is een prachtige wandeling. Goed restaurant op de camping en op de rustdag van het restaurant was er een foodtruck. Kortom een hele fijne en gezinsvriendelijke camping, waar we zeker nog een keertje terugkomen.
Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen boekingstoeslagen
          Property building
            5.9 km van EuroParcs Hermagor - Nassfeld
            Meer hotels in Presseggersee bekijken
            Beoordeeld op 12 september 2021 via mobiele applicatie

Pracht camping goed op gezet . Diversen plekken groot kleiner met of zonder water en afvoer. Prima sanitaire voorzieningen. Pracht plekken. Leuk zwembad met bubbelbad . En Klein nadeel afstand naar t meer is stukje lopen. Maar dit kan wel veilig over een bruggetje.

Kamertip: Als je elke dag naar meer wil . Moet je goed te been zijn
            Datum van verblijf: september 2021
            Beoordeeld op 22 september 2020

Camping was netjes en de mobilehome van alle gemakken voorzien. Helaas werkte de airco niet naar behoren en waren er geen handdoeken. Deze zou je kunnen huren bij de receptie, maar helaas bleek dit ter plaatse niet te kunnen ;-(
            Konden we op zoek naar een winkel om handdoeken te kopen. Achteraf kon je WEL handdoeken huren maar ging het volgens hen om een misverstand. Terwijl de man aan de receptie zelfs nog gebeld heeft hierover. Sorry maar dit vind ik echt slecht.
            Het was verder dus een mooie camping, maar geen 5 sterren.

Datum van verblijf: september 2020
            Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooie camping. Vaste jaarplekken en kampeerplekken staan door elkaar wat wij als zeer positief ervaren hebben. Zeer behulpzaam personeel. Een uitermate schone camping. Zeer grote plekken. Dus ook ruimte voor zeer grote caravans en campers die er ook staan. Wij stonden op plek 202 wat een zeer grote plek was en lekker rustig. Mooie zwembaden en lekker warm water. Zeer mooie omgeving waar in de nabijheid genoeg te doen is.

Datum van verblijf: augustus 2019
            Beoordeeld op 4 september 2018

Een deel van de stacaravans van de camping zijn verouderd, de bedden zijn erg klein en doorgezakt en de ketel (voor warm water) vertoonde defecten. De ketel lekte duidelijk gas en sloeg regelmatig uit tijdens een douchebeurt. De afhandeling van dit defect ging zeer, maar dan ook zeer onvriendelijk. De receptionisten wilde niet geloven dat er een gaslek was en lachte ons eigenlijk uit dat wij ons onveilig voelde. Na lang aandringen van onze kant is er een monteur van de camping geweest, die het niet helemaal begreep. Pas de volgende dag, na weer lang aandringen (de camping wilde dit in eerste instantie alleen op onze kosten doen), werd een erkende monteur ingeschakeld. Die heeft het probleem uiteindelijk verholpen. We hebben geen enkel excuus ontvangen. Wij hebben geweigerd het gehele bedrag te betalen, maar met dreigementen vanuit het campingmanagement over het betrekken van advocaten en politie, hebben we alsnog betaald. we hoefden uiteindelijk €50 minder te betalen, wat wij niet in verhouding vonden.

Buiten dit gezeur, ligt de camping in een prachtige omgeving, maar wij zullen hier nooit meer komen.

Kamertip: vraag naar de nieuwere caravans (op een ander deel van de camping) en probeer caravan 404 te vermijden.
            Datum van verblijf: augustus 2018
            Beoordeeld op 29 augustus 2018

Mooie camping lekker ruim, mooie ligging, er word vanalles georganiseerd voor jong en oud, waaraan je mee kunt doen. Mooie omgeving met de pressegersee waarin je heerlijk kunt zwemmen. Ook aan de honden is gedacht...een speciaal stuk waar zij zwemmen mogen!

Datum van verblijf: juli 2018