“Pizza to go”

Keukens: Italiaans, Internationaal, Kroatisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza to go gegeten. Keurig restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Is zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2021

7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer dicht bij de camping Kate waar wij een paar dagen verbleven. Waar ga je heen! Nou zeker naar dit restaurant. We hebben gekozen voor een mixed grill van vlees voor 2 personen. Heerlijk klaargemaakt. Meer meer dan genoeg voor 2. Wat over is kan worden meegenomen. Super fijne bediening. Genoten op het terras met enigszins uit zicht op zee. Een aanrader. Meer dan voortreffelijk gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en lekker gegeten bij dit restaurant, op het terras. Het terras zag er leuk uit en het was gezellig druk. De ober was heel aardig.

Datum van bezoek: juni 2018
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden de pizza niet geweldig en de ambiance is binnen niet gezellig, maar onze ober was erg vriendelijk en toegewijd en maakte een heleboel goed!:)

Datum van bezoek: september 2017
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn toevallig bij dit restaurant uit gekomen na een wandeling. We hebben geen spijt gehad. Heerlijk gegeten en niet zo massaal als de restaurants in het dorp aan de zee. Hier voel je je nog echt welkom. Hier eer je beter dan in veel restaurants bij de zee en voor veel minder geld.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Restaurant Flamingo bekeken, bekeken ook

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Mlini, Dubrovnik-Neretva County

In Restaurant Flamingo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.