Mascha G
Vught, Nederland

Hotel van uitzonderlijk niveau

5,0 van 5 bollen31 jan 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
De ontvangst was al zeer gastvrij. De kamer was al klaar. De auto die je overdekt kon parkeren werd in de parkeergarage gezet en op het moment dat we op onze kamer kwamen was de bagage al daar neergezet.

De kamer op het zuiden is ruim en modern. Het heeft een mooi uitzicht over de bergen.

Het eten is uitstekend vanaf het ontbijt tot het buffet in de middag en het avondeten.

Zeer vriendelijk en attent personeel.

De wellness is zeer uitgebreid. Er zijn tal van mogelijkheden. Er is een aantal sauna’s, waaronder een panorama sauna. Twee buiten zwembaden. Kortom teveel om op te noemen.

Het hotel is zijn 5 sterren meer dan waard.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
    0.1 km van Hotel Cervosa Serfaus Gourmet & Spa Resort
    • Vio.com
    0.9 km van Hotel Cervosa Serfaus Gourmet & Spa Resort
    Meer hotels in Serfaus bekijken
    Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Wij kwamen laat in de avond aan in het hotel en eigenlijk was het avondeten al klaar.
    Bij inchecken werden we warm ontvangen met een drankje.
    Wij vroegen of het mogelijk was om nog iets te eten en er werd gelijk iets geregeld.
    Het hotel heeft een rustige ontspannen sfeer. De mensen zijn vriendelijk of willen je een fijne vakantie bezorgen.
    Heerlijke vakantie gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2021
    Hugo Westreicher, Geschäftsführer van Hotel Cervosa Serfaus Gourmet & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2022

Vielen Dank für Ihre Bewertung und Worte zu Ihrem Aufenthalt bei uns. Wir freuen uns, daß Sie die Atmosphäre in unserem Hause genossen haben. lg aus Serfaus, Hugo Westreicher

Beoordeeld op 15 juli 2021

goed en rustig gelegen hotel aan het eind van het dorp
    heerlijk eten (zowel diner als ontbijt)
    fantastische bediening door Russi
    immense spa
    gratis garage
    mooie grote kamer (juniorsuite zuiden)
    zeer mooi nieuw zwembad

Datum van verblijf: juli 2021
    Hugo Westreicher, Geschäftsführer van Hotel Cervosa Serfaus Gourmet & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2021

Sehr geehrte Frau Isabelle! Ganz lieben Dank für Ihre tolle Bewertung und Ausführung zu Ihrem Aufenthalt in unserem Haus. Wir würden und auf ein Wiedersehen, sowie entsprechende Weiterempfehlung sehr freuen. Ganz liebe Grüße aus dem Cervosa, Hugo Westreicher

Beoordeeld op 29 maart 2018

Het was weer genieten: de ontvangst, de service, de kamer, het uitgebreide ontbijtbuffet, het 'Jausen' in de namiddag, het verzorgde diner: alles weer prima!
    De vernieuwde U-Bahn op loopafstand is zeker een pluspunt.
    Tot volgend jaar!

Datum van verblijf: maart 2018
    Beoordeeld op 8 maart 2018

alweer voor de derde keer komen we in dit schitterende hotel en skigebied. Is natuurlijk niet goedkoop maar wel echt waar voor je geld en dubbel en dik waard. Het eten de prachtige kamers , de enorme welness; dit tref je nergens en zeker een absolute aanrader

Kamertip: alle kamers zijn mooi. de 'classic kamers' zijn wat ouder, de rest is onlangs gerenoveerd. badkamers zijn allen gerenoveerd
    Datum van verblijf: maart 2018
    Beoordeeld op 16 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met mooi uitzicht in Serfaus! Eten was zeker vijf sterren waardig, wat een feest elke dag! We zijn in de zomer geweest vorig jaar en hadden heerlijk weer. Er is een fijn zonneterras. Mountainbike verhuur in het hotel dus super. Het enige wat wij een beetje miste was de Oostenrijkse warme sfeer maar dat is mss inherent aan vijf sterren.

Datum van verblijf: augustus 2017