Leonie V
Amsterdam, Nederland

Lekker culinair wellnesshotel

Beoordeling van Jennys Schlössl
4,0 van 5 bollen26 feb 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een zeer mooi gelegen hotel met een prachtige wellnessafdeling.
Zeer goed eten in een warme ambiance. Personeel in restaurant supervriendelijk en behulpzaam.
Klein minpuntje was de wat koele bejegening van achter de receptie. Wij vroegen om extra dekens omdat we in de nacht het raam openzetten en dan is het wat koud. Zuchtend en wat verwijtend dat we dat in de avond vroegen ipv in de ochtend, omdat hij dan moest gaan zoeken. Was niet heel klantvriendelijk.
Op de dag van vertrek bij het verlaten van onze kamer kwam meteen de bazin met een van de schoonmaakdames de kamer “ controleren”. Oogde erg wantrouwend.

Desondanks een verblijf gehad.
Datum van verblijf: februari 2022
Kamertip: Geen tips
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tschappeller Althaler, Inhaber van Jennys Schlössl, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 10 mrt 2023
Sehr gehrte Leonie!
Herzlichen Dank für die nette Bewertung, es hat uns sehr gefreut, euch bei uns als Gäste zu verwöhnen. Gerne geben wir das Lob an unsere guten Geister weiter und werden natürlich auch Ihre Kritikpunkte ansprechen.
mit freundlichen Grüßen

1.0 km van Jennys Schlössl
    Apart Sternenhimmel
    Meer hotels in Serfaus bekijken
    Beoordeeld op 24 februari 2020

Wij (2 volwassenen, 2 kinderen, 10 en 5 jaar) verbleven nu voor de tweede keer in Jennys Schloessl en hebben wederom een heerlijke vakantie gehad. De kamers bij Jenny zijn ruim, goed verwarmd en door twee verschillende liften altijd makkelijk te breiekn. HNa het skien is het een genot om met de kinderen in het goed verwarmde buitenzwembad op het dak te vertoeven. Het eten is erg goed en uitgebreid en er heerst een goede sfeer. Je kunt zien dat de meeste personeelsleden al een tijd in dienst zijn, ze zijn allemaal erg goed op elkaar ingespeeld en altijd bereid je van dienst te zijn. Het was wederom een topvakantie.

Onze oudste dochter stelde bij vertrek dat dit hotel niet 4 maar minimaal 5 sterren moest hebben. Dat vat onze ervaring eigenlijk wel goed samen.

Datum van verblijf: februari 2020
    Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij komen nu alweer 3 jaar in dit hotel, wat erg dicht bij de skilift ligt. De kamers zijn ruim en schoon. Grote fraaie Wellness, een uitgebreid ontbijtbuffet en een culinair hoogstaand diner. Daarom opnieuw weer direct geboekt voor volgend jaar!

Datum van verblijf: maart 2019
    Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Een superverblijf gehad met enorm attent personeel dat alles tot in de puntjes verzorgd. Ongekend goed. Locatie is perfect alle voorzieningen zijn aanwezig, parkeergarage, goed zwembad goed terras. Dus 5 sterren wat ons betreft

Datum van verblijf: februari 2019
    Beoordeeld op 11 februari 2018

Prachtig hotel op een super locatie t.o.v. de mooie pistes van Serfaus. Goede sfeer onder het personeel die je gezamenlijk op persoonlijke wijze met veel aandacht een heerlijke week bezorgen vanaf het inchecken tot en met het uitzwaaien. Heerlijke ruime kamers en een avontuurlijke wellness verdeeld over vier verdiepingen. Vooral de panorama sauna is een aanrader, naast de heilzame rustruimtes! Het diner is bijzonder goed verzorgd, met een ruimemenu keuze voor een smakelijke gezonde maaltijd. Groot assortiment bijpassende wijnen voor faire prijs. Serieus vier-sterren hotel maar gelukkig wel met een warme persoonlijke sfeer. Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2018
    Beoordeeld op 20 januari 2018 via mobiele applicatie

Serfaus is echt leuk om naar toe te gaan in de zomer. Jennys schlössl is een sper hotel. De kamers zijn super. Het eten is fantastisch. Je kan hier ook goed Glutenvrij eten. De ligging van het hotel is goed. En je kan de auto in de garage van het hotel parkeren. Je hond is ook meer dan welkom in het hotel.

Datum van verblijf: september 2017