Willemsbetty
Tongeren, België

fantastisch

5,0 van 5 bollen6 feb 2022 beoordeeld
fijne ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Het hotel heeft alles wat je je kan wensen wat wellness betreft. We zijn in de winter geweest en veel was dicht en weinig mensen. De service was uitstekend . Het ontbijt was goed er was veel keuze . de avond menu's waren steeds 5 gangen en zeer lekker, genoeg en een streling voor het oog .We hebben die enkele dagen erg genoten .We zijn van plan in de zomer eens terug te komen en te genieten van de buiten faciliteiten.
Datum van verblijf: januari 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Außenansicht Sommer
    Apart Sternenhimmel
    1.1 km van Wellnessresidenz Schalber
    Meer hotels in Serfaus bekijken
    Beoordeeld op 13 augustus 2018

Verbleven in de tower suite. Het "woonkamertje" hebben we gebruikt als slaap- en speelkamer voor onze zoon van 9 maanden. Dit was voor ons een perfecte oplossing, omdat de badkamer en slaapkamer voor deze kamer liggen kon hij heerlijk slapen en konden wij vrij bewegen. De kamers zijn (zoals volgens mij overal in Oostenrijk) bloedheet, maar alle verwarmingen dichtgedraaid en een raampje open en het was perfect. Het hotel is zeer ruim en dat is prettig met een kinderwagen. ontbijt lunch en avondeten is perfect geregeld. Personeel is super vriendelijk. De spa is zeer uitgebreid en het zwembad is heerlijk voor kinderen. Met het metrostation vlak buiten het hotel ben je snel bij de skiliften. Lopend is het ongeveer 10/15 min. Dit hotel heeft alles.

Datum van verblijf: december 2017
    Beoordeeld op 17 januari 2018 via mobiele applicatie

In een enkel woord fantastisch! Van de ontvangst met een glaasje bubbels tot en met de uitstekende wellness is het genieten. Eten, wijn en alles eromheen is van erg hoog niveau. Zeker een aanrader voor de volgende wintersport. Vooral de bereidwilligheid van het personeel om te helpen is erg prettig en zorgt voor een nog groter gevoel van luxe. Ook de sauna en de overige wellness onderdelen zijn super, het uitzicht vanuit de panorama sauna met een ondergaande zon maakt het geheel af

Datum van verblijf: januari 2018
    Beoordeeld op 17 mei 2017

We vonden dit hotel via zijn website. Het was via de tripadvisor al uitstekend aangeduid..
    Hierdoor boekten we in dit prachtige hotel.
    Alles is aanwezig, de grote van het hotel valt niet op tijdens het verblijf.
    Alles wordt je zo aangenaam mogelijk gemaakt.
    Heerlijk restaurant, mooie wellness.

Datum van verblijf: maart 2017
    Beoordeeld op 26 maart 2017

Uitstekend hotel, fantastisch eten, en zeer vriendelijk personeel.
    Ontbijt is zeer uitgebreid, avondeten heel erg goed. Veel faciliteiten, en ook erg leuk en vriendelijk voor kinderen. Nette grote kamers.
    We zullen hier zeker terugkomen.

Datum van verblijf: maart 2017
    Beoordeeld op 3 oktober 2016

gewoon een super hotel , we komen er reeds jaren en vroeger andere 5* hotels in de regio bezocht maar deze is een trapje hoger . voor de culinaire freaks onder jullie dit is gewoon een weekje eten in een sterren restaurant en eerlijk gezegd ik heb er nog nooit maar nooit gezegd dat iets niet lekkers of goed klaar gemaakt was , ook bediening is top.
    prachtige en zeer uitgebreide spa met top massages van onze Alex een Filipijn.
    hotel oogt klasiek en zeer klasse vol en ondanks dat het hotel vol zou zijn geboekt heb je nooit het gevoel opgepropt te zitten , je hebt er zeer veel privacy. iets verder wandelen van de ski pistes maar dat hebbe nwe er graag voor over.
    1 nadeel , na een week moet je bij thuis komst echt op dieet !

Datum van verblijf: januari 2016