Johannes V
Stellenbosch

Alijd een feest wanneer we weer ter plekke zijn.

5,0 van 5 bollen20 feb 2024 beoordeeld
Wij komen met ons gezin graag elk jaar terug bij de familie Purtscher van Aparthotel Alpina&More.
De familie en het personeel zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamers hebben een gezellige Tiroler sfeer en de appartementen zijn echt schitterend. Alles is zeer verzorgd en sfeervol. Je kunt elke dag van het ontbijt gebruik maken en in de gezellige verblijfsruimte met prachtig uitzicht over de bergen zijn kleine hapjes te bestellen. Het zwembad is zeer aantrekkelijk, vooral voor de jeugd. Er is veel parkeerruimte voor gasten.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Außenansicht Sommer
  • Expedia.com
0.1 km van Alpina&more Apartments | Zimmer
0.6 km van Alpina&more Apartments | Zimmer
Panoramapool
0.7 km van Alpina&more Apartments | Zimmer
Gratis parkeren
Piscine agréable, bien chauffée !
  • Trip.com
  • Official Site
  • Hotels.com
Meer hotels in Serfaus bekijken
Beoordeeld op 6 februari 2024

Wij hebben een heerlijke week gehad in Serfaus. Fijn dorp met mooie pistes en goede voorzieningen.
Het verblijf in Alpina&More was meer dan fantastisch. Fijn compleet appartement. Goede hotelkamers en badkamer. Prima ontbijt buffet met meer dan voldoende keuze. De wellness en het zwembad zijn van goed niveau en een fijne aanvulling op het verblijf.
De ontvangst in het hotel is bijzonder persoonlijk. De familie is helemaal gericht op gastvrijheid en zorgen voor de gasten. Wij komen zeker terug volgend jaar. Misschien zelfs wel in de zomer

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 14 augustus 2023

Het ontbreekt u in dit hotel werkelijk aan niets. Bijzonder vriendelijk en in het bijzonder, behulpzaam personeel. Erg fijne plek met kinderen en super centraal gelegen in het dorp. Ook bij wat minder goed weer is het heerlijk in het verwarmde zwembad.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 12 augustus 2023

Prachtig moderne accomodatie. Zeer ruim appartement met hele mooie badkamers. De keuken is van alle gemakken voorzien. Wij hadden appartement 401 en deze had een spectaculair uitzicht op de bergen.
Heel mooi zwembad, water altijd 29 graden in een mooie tuin. Heerlijke relaxruimte.
Alles is heel schoon en goed onderhouden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Accomodatie ligt schuin tegenover de metro. Supermarkt en restaurantjes in de buurt. Vaste parkeerplek.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 9 maart 2022 via mobiele applicatie

Geweldig fijn hotel met zeer goede en vriendelijke service en goed ontbijt.
De kamers/appartementen zijn ruim opgezet, goed uitgerust, heel schoon en met mooie balkons.
Het verwarmde buitenzwembad is heel speciaal!
Goede locatie tegenover het mooie kerkje van Serfaus.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hotel Garni Alpina is echt een van de betere hotels in Serfaus, de persoonlijke service van de eigenaren zelf is fantastisch. Inmiddels in de 3e generatie zich aan het inlopen. De kamers en appartementen zijn perfect. Er zijn goede kleinschalige parkeerfaciliteiten. Het ontbijt en ook hier de persoonlijke aandacht is meer dan perfect. Het hotel ligt vlakbij het nieuwe station van de Dorfbahn. Naast het hotel is een erg goed restaurant. Serfaus heeft in de zomer (net zoals in de winter) veel mogelijkheden. Voor families met kinderen, voor sportieve mountainbikers of voor lange afstand wandelaars is er heel erg veel te doen. De natuur is echt fantastisch zo ook een verblijf in hotel Garni Alpina, een 10+ voor persoonlijke service en kwaliteit. Wij gaan zeker terug !

Datum van verblijf: augustus 2020