Beoordeeld op 10 februari 2019

Voor de tweede keer in een Elba hotel, weer fantastisch, heerlijk eten en heel vriendelijk personeel en een kamer met mooi uitzicht op de zee ( kamer 269 ) . Het weer was afwisselend, soms wat wind en wolken.
Eilandtoer gedaan , heel leuk Vlaamse/Spaanse gids, ze vertelde heel veel over het eiland

Datum van verblijf: januari 2019
ELBACARLOTA, Director General van Elba Carlota Beach and Convention Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Dear Dirk S,

Dank u voor het nemen van een aantal van uw tijd om uw reacties achter te laten na uw recente verblijf bij ons.

We waarderen wetende dat de diensten van het hotel en het personeel viel op hun verwachtingen en goede herinneringen aan hun meer welverdiende vakantie neemt.

We hopen en controleer later nog eens wensen, zullen we blij om terug te verwelkomen.

Ontvangen een groet,

Miguel Angel Sánchez

Beoordeeld op 2 februari 2019

Wij waren voor de 10e keer in dit geweldige hotel en er was weer niets op aan te merken. De kwaliteit blijft gehandhaafd en wat opvalt is dat er ook steeds hetzelfde personeel werkt en dat er een grote schare aan vaste gasten is die je iedere keer weer tegenkomt. Kortom: DIK IN ORDE!!

Kamertip: Alle kamers zijn mooi en schoon en er zijn kamers beschikbaar voor minder validen.
Datum van verblijf: januari 2019
ELBACARLOTA, Director General van Elba Carlota Beach and Convention Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2019

Beste Han I,

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen en score.

We zijn blij om te weten dat u onze locatie, onze medewerkers en al onze hotelfaciliteiten hebt genoten.

Het is een genoegen om te lezen dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en dat wij uw verwachtingen hebben bereikt met ons werk en onze service. Bedankt dat je ons aanbeveelt.

We kijken er naar uit om je binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 januari 2019

Wij waren hier van 29/12 tem 5/1. Ontvangst en bediening verliep zeer vlot. Personeel was behulpzaam en zeer vriendelijk. Kamers waren netjes en wij hadden mooi uitzicht (zee). Organisatie bar 's avonds was iets minder nochtans deed het aanwezige personeel hun best. Lange wachtrijen waren dan ook de regelmaat. Het eten was lekker en goed opgesteld. Voldoende keuze voor iedereen.

Kamertip: Mooi uitzicht bovenaan
Datum van verblijf: januari 2019
ELBACARLOTA, Director General van Elba Carlota Beach and Convention Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Beste Rit170,

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen en score.

We kijken er naar uit om je binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

heerlijke twee weken ontspannen. Goed eten, top personeel. Maar Animatie( Lenie, Beatriz, Charlie, Kristina, Daria) You are the greatest!! Voor volwassenen maar zeker ook voor kinderen. En Pepe muchos gracias

Datum van verblijf: november 2018
ELBACARLOTA, Director General van Elba Carlota Beach and Convention Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2018

Beste Departure06178086551,

Dank u voor het nemen van uw tijd om uw opmerkingen achter te laten bij uw recente verblijf bij ons.

We waarderen wetende dat de diensten van het hotel in het personeel viel op hun verwachtingen in goede herinneringen aan hun meer welverdiende vakantie neemt.

We hopen later in ontvangst nog een nog eens wensen, zullen we blij om terug te verwelkomen.

Ontvangen een groet,

Miguel Angel Sánchez
Hotelmanager

Beoordeeld op 12 november 2018

Goed hotel voor een weekje all-inn en om te relaxen. In de nabijheid van het hotel valt niet veel te beleven, op 20 minuutjes wandelen is er een stadje met shops, bars, restaurantjes. Vriendelijke service van alle personeel. Lekker eten, goede bedden, mooie zwembaden (waarvan 1 verwarmd), genoeg ligbedjes bij het zwembad. Kortom een leuk hotel voor een ontspannend weekje naar de zon.

Datum van verblijf: november 2018
ELBACARLOTA, Director General van Elba Carlota Beach and Convention Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Beste tinaduym,

Heel erg bedankt voor uw opmerkingen en uw score.

Het is echt goed om te lezen dat je hebt genoten van je kamer, onze zwembaden en bovenal de vriendelijkheid van het personeel.

We zijn blij om te horen dat jullie allemaal genoten hebben van jullie verblijf bij ons en onze verwachtingen hebben bereikt met ons werk en onze service.

Het zal een genoegen zijn om je hier binnenkort weer te hebben, genietend van nog een week van een ontspannende vakantie in de zon van Elba Carlota.

Ontvang onze vriendelijke groeten.