“Prijs/kwaliteit een topper”
Beoordeling van T'Zwientje

T'Zwientje
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lombardsijde
11 oktober 2023 beoordeeld

De gevel van het restaurant nodigt niet uit om binnen te gaan, maar dat is een vergissing. Want dit restaurant biedt zonder twijfel de beste prijs/kwaliteit uit de omgeving. Er is ook een dagschotel aan 12€, die ons ook voor het diner werd aangeboden. De bediening was vriendelijk, het eten lekker en de prijzen scherp. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2023

6 september 2023 beoordeeld

We gingen op woensdag voor de dagschotel (stoofvlees friet) en hadden vooraf gereserveerd om 18u. Toegekomen kregen we te horen dat de dagschotel 'uitverkocht' was. Dus maar iets anders genomen (veel duurder).
Dit mag wel gecommuniceerd worden als 'zolang de voorraad strekt' op de website!

Datum van bezoek: september 2023
24 augustus 2023 beoordeeld

restaurant doet moeite om heerlijke gerechten aan normale prijzen te serveren . geen show maar prijs kwaliteit met een lach en een zwans opgediend .

17 augustus 2023 beoordeeld

Leuk eethuis met allerlei spulletjes van varkentjes.
Heel lekker gegeten
Voldoende speelruimte zowel buiten als binnen voor de kinderen.
Hier komen we nog terug.

16 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeetongetjes, vissoep en biefstuk voor de kids, het was allemaal heel lekker. Gegeten op het terras, in de zomer wel aan te raden ipv binnen. Zeer vriendelijke bediening, je moet wel geduld hebben.

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die T'Zwientje bekeken, bekeken ook

Lombardsijde, West-Vlaanderen

In T'Zwientje geweest? Deel je ervaringen!