“Lekkere picon. Kikkerbilletjes”

T'Zwientje
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lombardsijde
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere picon.
Kikkerbilletjes in de look zeker een aanrader!
Was iets lang wachten maar dit was het zeker waard.
Zeker een heel leuke plek om eens te stoppen met de fiets

28 september 2020 beoordeeld

Toegegeven: de omgeving is niet erg aantrekkelijk. Langs een drukke weg, geen parking (tenzij je op de parking van winkel gaat er tegenover gaat staan) weg van de bewoonde wereld, een beetje groezelig... Het moet hier toch wel erg goed zijn als je dan zoveel positieve reacties krijgt!
En inderdaad: dit was een heel positieve ervaring! Heel vriendelijke ontvangst met een dosis gezonde humor.
Het eten (we kozen voor de kikkerbilletjes) was erg lekker en fijn verzorgd. Dit deed ons meteen smaken naar meer en maakte ons nieuwsgierig (we hebben meteen opnieuw geboekt voor de week nadien.) En de prijzen! Deze zijn werkelijk een herademing na enkele horeca-ervaringen in het (veel te) dure Nieuwpoort waar een eenvoudige koffie of frisdrank al vlug richting 4 euro gaat!
Wij kijken al uit naar onze volgende ervaring!

8 september 2020 beoordeeld

Na wat vertoeven, inde niet zo gezellige, overdekte terras mogen we met wat vertraging aan tafel. Vriendelijk personeel doet verder correct het nodige. Lekker eten, echt waar voor zijn geld. Gezellige sfeer maakt de avond nog beter.

30 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens lang weekend 2 x gegeten. Superlekkere gewone gerechten maar toch net dat iets meer. Smullen van de versbereide sabayon en crème flambé. Om zeker terug te komen.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdag in augustus toevallig terecht gekomen. We hadden geen reservatie maar dat was geen probleem. We konden kiezen om binnen te zitten of op het overdekt terras. We komen de tweede optie.

Het ontvangst was vriendelijk, alsook heel de bediening. Voor onze dochter van 3 was er een klein speeltuintje en een ruime kinderkamer. De spaghetti die ze koos was lekker.

Zelf gingen we voor de zalmkroketjes en ribbekes. De kroketjes waren heel lekker, de ribbekes goed, al heb ik er al beter gegeten.

In elk geval is deze brasserie een aanrader. Zeker voor families met kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die T'Zwientje bekeken, bekeken ook

Lombardsijde, West-Vlaanderen

In T'Zwientje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.