“Lekker, vriendelijk en kindvriendelijk ”
Beoordeling van T'Zwientje

T'Zwientje
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lombardsijde
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdag in augustus toevallig terecht gekomen. We hadden geen reservatie maar dat was geen probleem. We konden kiezen om binnen te zitten of op het overdekt terras. We komen de tweede optie.

Het ontvangst was vriendelijk, alsook heel de bediening. Voor onze dochter van 3 was er een klein speeltuintje en een ruime kinderkamer. De spaghetti die ze koos was lekker.

Zelf gingen we voor de zalmkroketjes en ribbekes. De kroketjes waren heel lekker, de ribbekes goed, al heb ik er al beter gegeten.

In elk geval is deze brasserie een aanrader. Zeker voor families met kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2020

19 augustus 2020 beoordeeld

Zeker een aanrader! Kindvriendelijk en zeer vriendelijk personeel! Reservatie is zeker een must!!!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juli 2020 beoordeeld

We waren al lang van plan om hier eens te komen eten, alleen al de naam van de zaak geeft goesting. " 't Zwientje "
2 x mosselen met witte wijn, 1 x mosselen met pastis en 1 vispotje 't Zwientje.
Alles perfect gegaard en opgediend met een glimlach, alhoewel deze verstopt zat achter een mondkapje.
Hier zien ze ons gegarandeerd terug.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juli 2020 beoordeeld

Gisteren slibtongetjes gegeten. Overheerlijk klaargemaakt. Vriendelijk personeel.
Een topadres en een van de betere zaken aan de Belgische kust. No nonsens.

Proficiat aan de ganse equipe

familie De Smet

Datum van bezoek: juli 2020
26 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekker vispotje.
Nu in covid-19 tijd
snel en veilig af te halen.
We komen zeker nog eens langs.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die T'Zwientje bekeken, bekeken ook

Lombardsijde, West-Vlaanderen

In T'Zwientje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.