“Formidabel”
Beoordeling van T'Zwientje

T'Zwientje
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lombardsijde
28 juli 2020 beoordeeld

We waren al lang van plan om hier eens te komen eten, alleen al de naam van de zaak geeft goesting. " 't Zwientje "
2 x mosselen met witte wijn, 1 x mosselen met pastis en 1 vispotje 't Zwientje.
Alles perfect gegaard en opgediend met een glimlach, alhoewel deze verstopt zat achter een mondkapje.
Hier zien ze ons gegarandeerd terug.

Datum van bezoek: juli 2020

18 juli 2020 beoordeeld

Gisteren slibtongetjes gegeten. Overheerlijk klaargemaakt. Vriendelijk personeel.
Een topadres en een van de betere zaken aan de Belgische kust. No nonsens.

Proficiat aan de ganse equipe

familie De Smet

Datum van bezoek: juli 2020
26 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekker vispotje.
Nu in covid-19 tijd
snel en veilig af te halen.
We komen zeker nog eens langs.

Datum van bezoek: maart 2020
16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.Een dezer dagen terug reserveren.

Datum van bezoek: november 2019
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte, vriendelijke bediening en vooral heerlijk gegeten! Onthaal met een borrelhapje en broodjes met boter op tafel. Het vispannetje was heel lekker en meer dan voldoende en de steak was lekker mals. Alles geserveerd met schaaltje verse groenten en frietjes. Wij zijn op zondagmiddag gegaan en hadden wel gereserveerd. Eerlijke prijs. Aanrader

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die T'Zwientje bekeken, bekeken ook

Lombardsijde, West-Vlaanderen

In T'Zwientje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.