“Heerlijk lekker vispotje.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Lombardsijde
26 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk lekker vispotje.
Nu in covid-19 tijd
snel en veilig af te halen.
We komen zeker nog eens langs.

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.Een dezer dagen terug reserveren.

Datum van bezoek: november 2019
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte, vriendelijke bediening en vooral heerlijk gegeten! Onthaal met een borrelhapje en broodjes met boter op tafel. Het vispannetje was heel lekker en meer dan voldoende en de steak was lekker mals. Alles geserveerd met schaaltje verse groenten en frietjes. Wij zijn op zondagmiddag gegaan en hadden wel gereserveerd. Eerlijke prijs. Aanrader

Datum van bezoek: februari 2020
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben met vrienden eindejaarsavond gevierd met een verrassende menu. Waren daar samen met verschillende koppels die daar ieder jaar samen komen.

Datum van bezoek: december 2019
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Proficiat met de opnieuw fantastische recepten en natuurlijk was alles opnieuw heel lekker. We hebben genoten.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die T'Zwientje bekeken, bekeken ook

Lombardsijde, West-Vlaanderen

In T'Zwientje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.