Beoordeeld op 9 augustus 2019

het betreft een conferentiehotel maar in de zomer en weekends perfect om heerlijk te wandelen in de fraai omgeving van Heeze. De kamers in het souterain zijn niet groot maar modern en schoon. En met airco en Nespresso koffiemachine. Ontbijt is prima, en diner op het terras simpel maar goed. Lekkere biersoorten en goede huiswijn. Vriendelijke medewerkers.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Dit hotel begrijpt hoe je gasten moet verwennen. Voor onze trouwdag hebben we hier 2 nachten geslapen. Hotel en restaurant schoon en verzorgd, medewerkers vriendelijk en behulpzaam. Door de ligging in de bossen heerst hier een weldadige rust. Een aanrader voor als je even er helemaal uit wilt zijn.

Beoordeeld op 14 juli 2019

Dit hotel ziet er van binnen keurig uit. De kamer was wat aan de kleine kant en de douche met een douche gordijn was wat uit de tijd. De kamers zijn best gehorig. De gesprekken van de buren zijn net niet te verstaan maar... Het ontbijt was netjes en goed. Alleen de rij voor het koffiezetapparaat komt omdat het apparaat langzaam werkt. Bij een grote groep neemt de rij toe. Wij hadden een arrangement met diner. De keuze was 1 !!!! gerecht. Als je iets niet lekker vond kon je het vooraf zeggen. De vijf tafeltjes namen bijna allemaal wat anders, dwz de vervanger: vis. De garnituur liet te wensen over. Geblancheerde peen waar je echt een mes bij moet gebruiken. Het voorgerecht was 5 plakjes tomaat met een dressing. De wijn was uitstekend. Het hotel zal zeker iets aan de keuken moeten doen. De volgende keer gaan wij in de buurt eten.

Beoordeeld op 13 juli 2019

Zeer vriendelijk onthaal.
Gezellig ruim designhotel met prachtige kunstwerken.
Uitstekende ligging in het groen : ideale uitvalsbasis voor fietsers en wandelaars.
De kamers zijn minimalistisch ingericht maar alles is aanwezig.
Zalige bedden waarin je wegdroomt.
Overheerlijk diner en uitgebreid, gevarieerd ontbijt.
Aangenaam verrast door de vernieuwende stijl van de vergaderzalen.

Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Schitterend hotel in prachtige omgeving. Ideaal voor verkenning van de mooie natuur in de omgeving. Vriendelijke bediening, goede keuken.
Een echte aanrader. Top prijs/kwaliteit! We gaan er zeker nog terug.