TripAdvisor

Beoordeling van Thuys

Thuys
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Sint-Michielsgestel
15 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal krijg je een volle bak salade met n paar andere dingetjes. Ik bestelde hier n carpaciosalade. Geweldig. Veel carpaccio en n salade die genoeg was. Heerlijke dressing er door.

15 oktober 2019 beoordeeld

Ik was op mijn verjaardag met een aantal vrienden gaan lunchen bij Brasserie Thuys. Het was mijn eerste keer daar en ik vond dat het restaurant zich op een prima locatie bevond. Eenmaal daar aangekomen vond ik dat het er van binnen heel netjes en gezellig uitzag. Dus de sfeer was goed. De mensen die daar werkten waren ook erg vriendelijk en het duurde niet lang tot we ons eten kregen, dus een prima service. Het was ook fijn dat er veel keuze was, want er was ook iemand mee die bijvoorbeeld geen gluten mag hebben en voor haar was er dus genoeg keuze. De prijs en kwaliteit is top, voor een prima prijsje kan je daar heerlijk eten met vrienden of met je gezin. Verder was de toilet ook schoon, wat ook altijd belangrijk is. Voor mij en mijn vrienden was het een goede ervaring en hebben we erg genoten van het eten en het goede service.

15 oktober 2019 beoordeeld

Voldoende keuze in gerechten die tevens met verse ingrediënten bereid zijn.
Mooi ingedeelde ruimte met hoge ramen wat zorgt voor veel licht binnen en je altijd naar buiten kan kijken.

Helaas werkte het systeem niet op de dag dat wij kwamen waardoor het personeel via notities alle bestellen moest opschrijven en doorgeven aan de keuken. Hierdoor wat langer moeten wachten op gerechten maar begrijpelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten ,nieuwe kaart met leuke moderne gerechten , bediening erg vriendelijk veel vega op kaart kortom helema geweldig .

5 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terecht gekomen. Mooi ingerichte zaak. Lekker warm binnen. Voldoende keus op de lunchkaart. Mijn partner een bol/kip. Goed gekruid, had iets pittiger gemogen maar smaken verschillen. Ikzelf hotdog/zuurkool. Lekker. Perfect voor de tijd van het jaar. Een mandje frites erbij. Prijs kwaliteit helemaal goed. Enige puntje van kritiek, medewerkers zouden gasten beter in “in de gaten” mogen hebben. Ben zelf aan de bar nog om een drankje gaan vragen.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Thuys bekeken, bekeken ook

Sint-Michielsgestel, Noord-Brabant

In Thuys geweest? Deel je ervaringen!