Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Populaire tours & activiteiten in en om San Vito lo Capo
vanaf 114,70 US$
Meer info
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi strand met echt geweldig water in verschillende kleuren blauw. Het was nu nog niet zo druk dus wel lekker.
2 bedden en parasol hebben we 10 euro voor betaald.

Beoordeeld op 9 februari 2017

Wat overtreft het genieten van de zon op je gezicht op een wit strand bij 20 graden terwijl het in het thuisland regent en 5 graden is? Een prachtig wit uitgestrekt strand met schelpjes en een helder blauwe zee. Prachtig

Beoordeeld op 27 november 2016

San Vito is een stukje Sicilie met azuur kusten
zeer druk in het seizoen maar ooh zo rustig buiten het seizoen
je kan er prachtig wandelen tot aan de Kaap en vuurtoren
De wandeling langs de Zingaro vertrekt er ,prachtige wandeling in een reservato national . een aanrader
erg goede restaurantjes in het centrum

Beoordeeld op 26 oktober 2016

Mooi gelegen strand in leuk plaatsje. Wel toeristisch plaatsje met veel souvenir winkels. veel eetgelegenheden.

Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij huurden in Trapani een scooter er reden naar San Vito lo Capo. Super mooi strand en in oktober lekker rustig.
Aanrader.