Gratis annuleren tot 29/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 29/05/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 70
PricelineUS$ 70
TraveluroUS$ 80
Beoordeeld op 31 augustus 2018

We overnachtten één nacht in dit hotel met een cadeaubon. We werden gewoon vriendelijk ontvangen door de receptionist. Kamer op de 3de verdieping, lift aanwezig. Nette maar eenvoudige kamer, geen luxe maar wel alles wat je nodig hebt. Het water in de lavabo loopt inderdaad maar mondjesmaat, nette badkamer. Er zijn ook koffie- en theefaciliteiten op de kamer. Het grote minpunt voor mij was de zeer harde matras, waardoor ik niet echt goed geslapen heb. Ontbijt is zeker goed en lekker, alles wat je nodig hebt (buffet). Er is een redelijk grote parking bij het hotel die 's nachts wordt afgesloten met een poort, dus je auto staat veilig.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 14 juni 2017

Een nachtje hier doorgebracht. Kamer was ok (op de hoek achteraan, 1e verdieping). Tweepersoons- en eenpersoonsbed op de kamer. TV met Franse zenders Klein badkamertje met een ligbad/douche, wastafel en toilet. Douche was matig, geen krachtige straal. Toilet spoelde met moeite door (je moest de knop vast blijven houden). Harde bedden, maar goed geslapen. Was verder prima. Toen we aankwamen hing de man achter de receptie onderuit gezakt in zijn stoel. Sprak matig Engels. Toen we de volgende dag uitcheckten stond er een aardige dame achter de balie. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.
Als je aangeeft dat je wifi wil, krijg je een gratis inlogcode.
Ligt aan de snelweg. Aan de andere kant van de snelweg is een winkelcentrum en zijn er een aantal restaurants te vinden. Binnen 10 minuten zit je in Lille met de auto. Er is ook een metrostation dichtbij dus ook met het ov ben je zo in het centrum van Lille.

Datum van verblijf: juni 2017
Olivier P, Gérant van Comfort Hotel Lille Lomme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2017

Geachte klant, Allereerst bedankt voor de tijd neemt om ons te schrijven.
Ten eerste, er zeker van zijn dat uw opmerkingen zijn gehoord!
We delen ferrons betrokken snel aan te pakken deze problemen services.
We rekening gehouden met al uw feedback, we uiteraard excuses voor het ongemak.
Ik hoop dat je weer te zien.

Beoordeeld op 1 mei 2017

Receptioniste vriendelijk en beleefd. Nachtreceptioniste ook vriendelijk en beleefd. Kamers in orde maar klein.
Bij boeking was er een diner bijgeboekt maar het bleek dat het restaurant niet open is in het wekend. Voor ergens iets te gaan eten, auto in en op zoektocht. Ook de bar was niet open. Openbaar vervoer heel goed alles dicht in de buurt.
Doodse boel op zondag, in Lille alles dicht.

Kamertip: Niet doen!!!!
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 16 december 2013

Zoals altijd gewoon goed. Alleen schimmel in badkamer en het sprei in kamer 010 was niet schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt. Kamers waren wel opgeknapt, maar de 3 persoons kamer heeft nog steeds handoeken etc voor 2 personen. maar dat is bij alle Kyriads, In de buurd van Lille is dit een hele goede.

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeling verzameld in samenwerking met Kyriad.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 11 januari 2013

De ontvangst in het hotel door de receptioniste was vriendelijk en informatief. Het hotel is geheel rookvrij toch stond er een grote asbak, uitnodigend, in de gang.
In de algemene ruimtes van het hotel hing een wat vreemde geur. De (zeer) kleine kamer was schoon en de bedden waren in orde. De badkamer was schoon en er waren opvouwbare slippers aanwezig ter voorkoming van o.a. voetschimmel. Ook was er welkomstkoffie op de kamer. Het hotel is naar mijn mening toe aan minimaal een cosmetische renovatie. De parkeerplaatsen bij het hotel zijn 's avonds d.m.v. een hek met code afgesloten, wat een goed gevoel geeft. Voor een overnachting voldoet dit hotel (nog).

Datum van verblijf: januari 2013