“Zeer goed zoals men daar gewend is”
Beoordeling van La Chine

La Chine
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Zelzate
3 juli 2020 beoordeeld

zeer goed voor een chinees !!

Zeer ruime keuze en hun stoofpotjes zijn top.
snelle bediening, en alles is volgens de protocol van covid-19.

En ze hebben nu een zeer mooi terras .

Datum van bezoek: juni 2020

26 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier is maar één woord voor. Bah. Dit was echt niet lekker. Wij hadden gekozen voor de afhaalmenu van 55 euro. Deze was misschien 10 euro waard. Alles smaakte hetzelfde (plat) en de gefrituurde kikkerbillen waren amper gefrituurd.
EÉN keer en nooit meer.

Datum van bezoek: mei 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Correcte ontvangst en heerlijke uitgebreide kaart en uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Kan aangename rustige sfeer. Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
22 november 2019 beoordeeld

Veel kan ik er niet over zeggen ik ga er elke week en het is een top chinees restaurant ook hun stoofpotjes is bijzonder goed om het eens te proberen .

Datum van bezoek: november 2019
13 november 2019 beoordeeld

Lekker eten en grote porties, zeer sympathieke bediening en zeker een mooie prijs-kwaliteitsverhouding. Veel eten voor weinig geld. Een aanrader!
Zeker reserveren vooraf in het weekend.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die La Chine bekeken, bekeken ook

Zelzate, Oost-Vlaanderen

In La Chine geweest? Deel je ervaringen!