Beoordeeld op 6 november 2017

dinner en dans avond ; erg lekker gegeten met to sharpe als animo en dans ; zeer geslaagde avond .Voor mensen die graag genieten van lekker eten en dansje willen plaatsen; ideale formule . Voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2017

Door een vriend getipt om hier eens te gaan eten en van een verrassing gesproken. Een ruimtelijk maar gezellig interieur met een mooi uitzicht op de tuin. Alle menugangen waren van een uitmuntende kwaliteit. De wijnkaart mag er ook wezen met voldoende keuze en elk wat wils. Er is ook een leuke aperitiefruimte aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Op 30/9/17 vierden we in Den Hof onze 25e huwelijksverjaardag en het werd een avond om nooit te vergeten! Van onze genodigden kregen we niets dan complimenten over zowel de fantastische locatie, het zéér lekkere eten, als de zeer goede en vriendelijke bediening.
Wij zelf waren op voorhand wat zenuwachtig, maar dat bleek zeker niet nodig! Je wordt van begin tot einde zeer professioneel en vriendelijk begeleid doorheen de ganse avond: chapeau aan het ganse team!
Het was AF, verzorgd tot in de puntjes.
We bleven ook met 32 mensen overnachten en konden na een feestnacht genieten van de ruime, van alle comfort voorziene kamers, om bij het ontbijtbuffet dan ook nog eens te kunnen napraten en nagenieten.
Voor ons en ons ganse gezelschap echt top!
Super bedankt daarvoor!
Echt een aanrader!!

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel- restaurant biedt alle faciliteiten om zakelijk te vergaderen : goed uitgeruste vergaderzalen , eigentijds warm interieur, correcte prijs/deelnemer , correcte en prompte service. Aangename lounge bar voor drankjes en finger food achteraf. Hotel heeft ook Restaurant ( niet geprobeerd) en is gelegen in een mooie goed onderhouden ruime tuin. Verrassend

Reistype: Reisde voor zaken
DenHofZelzate, Manager van Hotel Restaurant Den Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Bedankt Peter R, wat een leuke review!

Beoordeeld op 5 september 2017

Naar een trouwfeest geweest en terzelfder tijd daar overnacht . Alles was tot in de puntjes verzorgd ! Van apero & hapjes , voorgerecht .... lotte ( de beste vis) en frisse groentjes , hoofdgerecht " Chateaubriand " en een fantastisch dessert buffet met als toemaatje heel keurige kommetjes van " crême-bruler " ... heerlijk ! De overnachting in het parkgebouw was heel rustig in een heel mooie kamer en kader ... zeer goed geslapen en 's morgens genoten van een heerlijk ontbijt met zicht op de tuin ,Proficiat aan "Den Hof Zelzate en zijn medewerkers ", van Philippe D

Datum van verblijf: september 2017
DenHofZelzate, Eigenaar van Hotel Restaurant Den Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2017

Beste Philippe, wauw, dankjewel voor deze super mooie beoordeling! Dat doet ons deugd, en daarvoor doen we het .. niet voor de beoordelingen, maar om de mensen een fantastische, lekkere & toffe avond te laten beleven! Groetjes, Marije.