Beoordeeld op 5 maart 2017

We zijn hier van 3 op 4 maart wezen overnachten.
Hotel ligt in een zeer rustige plaats met uitstekende parkeergelegenheid direct bij het Hotel.
Omdat we pas laat aankwamen werd de sleutel keurig in een kluisje gelegd met goede uitleg erbij.
De kamer is hartstikke mooi en schoon en netjes met waterkoker en koffie en thee en televisie.
Douchen doe je in een keurig nette badkamer.
Slapen is muisstil en geen enkele verkeersgeluiden gehoord.
De WiFi is uitstekend hier en werkt perfect.
We hebben S'morgens een keurig en heerlijk ontbijt gehad.
Als we hier in de buurt zijn en we willen weer overnachten dan zullen we ongetwijfeld weer terug gaan naar dit hotel.

Ps; Zou de eigenaar asjeblieft 1 goudvisje extra in het piano Aquarium willen doen ? Deze vonden wij zo zielig alleen alleen rondzwemmen daar.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers hartstikke goed zullen zijn
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Leuk hotel voor een kort verblijf.Ligt centraal om te fietsen naar Brugge gent enz. Net om de hoek richting markt links is er een lekker restaurant in een mooi oud herenhuis SALT en peper leuke bediening schappelijke prijzen

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 26 juli 2015 via mobiele applicatie

Goede verzorging en terugkoppeling. Ontbijt was geen nee te koop en ook daarvoor kon je de hotel personeel vragen als er iets ontbrak. Wat we wel als klein min puntje willen toevoegen is dat je S'avonds geen ruimte had om ergens te kunnen zitten in de lobby.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 juli 2015 via mobiele applicatie

Goed leuk hotel voor een aantal dagen aardige mensen een nadeel is in het weekend is de bar en het restaurant gesloten dat vond ik jammer maar op de markt zijn leuke tentjes waar het goed vertoeven is verder een leuk wekend gehad.
Het ontbijt is redelijk tot goed.Goede bedden.Nadeel is de opstapjes naar het toilet als je slecht ter been bent.we zaten op de eerste etage kamer 12 erg heet ze zeiden dat het de koelste kamer was nou niet dus.Ik denk niet dat ik hier nog een keer naar toe ga.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 29 september 2014

Alles netjes en proper goed ontbijt net om de hoek links richting markt zeer leuk en goed restaurant Salt n Pepper daar waren we zeer aangenaam verrast vriendelijke bediening en super lekker eten bedankt voor de goede tip

Datum van verblijf: september 2014