Hotel Royal Zelzate
Hotel Restaurant Den Hof(Zelzate)
162 US$
138 US$
  • Zwembad
Hotel Cafe Restaurant Dallinga(Sluiskil)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
107 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 123 US$ per nacht.

Hotel Triniteit(Terneuzen)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
  • Restaurant
151 US$
  • Gratis parkeren
Golden Tulip L'Escaut(Terneuzen)(Heel veel waar voor je geld!)
146 US$
140 US$
  • Inclusief ontbijt
Ibis Budget Gent Centrum Dampoort(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
68 US$
109 US$
106 US$
Tolkantoor(Zelzate)
TripAdvisor
19 augustus 2015 beoordeeld

Leuk hotel voor een kort verblijf.Ligt centraal om te fietsen naar Brugge gent enz. Net om de hoek richting markt links is er een lekker restaurant in een mooi oud herenhuis SALT en peper leuke bediening schappelijke prijzen

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede verzorging en terugkoppeling. Ontbijt was geen nee te koop en ook daarvoor kon je de hotel personeel vragen als er iets ontbrak. Wat we wel als klein min puntje willen toevoegen is dat je S'avonds geen ruimte had om ergens te kunnen zitten in de lobby.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
2 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed leuk hotel voor een aantal dagen aardige mensen een nadeel is in het weekend is de bar en het restaurant gesloten dat vond ik jammer maar op de markt zijn leuke tentjes waar het goed vertoeven is verder een leuk wekend gehad.
Het ontbijt is redelijk tot goed.Goede bedden.Nadeel is de opstapjes naar het toilet als je slecht ter been bent.we zaten op de eerste etage kamer 12 erg heet ze zeiden dat het de koelste kamer was nou niet dus.Ik denk niet dat ik hier nog een keer naar toe ga.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
29 september 2014 beoordeeld

Alles netjes en proper goed ontbijt net om de hoek links richting markt zeer leuk en goed restaurant Salt n Pepper daar waren we zeer aangenaam verrast vriendelijke bediening en super lekker eten bedankt voor de goede tip

• Verbleef: september 2014, reisde met familie
21 augustus 2013 beoordeeld

35 graden in de kamer, geen airco, nauwelijks geslapen. We moesten de gordijnen dicht houden omdat er geen vitrage was ( straatkant). Bedden te zacht , ik heb op de grond geslapen. Personeel was vergeten om kleding van andere gasten uit de kamer te halen. Geen personeel vanaf 20.00 om verhaal te halen. De volgende ochtend troffen we onverschillig personeel.
Echt bagger.

Kamertip: Neem op zomerse dagen niet kamer 8 of 9!
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner