23 personen bekijken dit hotel
Booking.com438 US$
Priceline438 US$
StayForLong448 US$
Beoordeeld op 26 december 2019

voor een echte rust en verwenvakantie in een mooie kamer en met zeer vriendelijk personeel moet je hier zijn!! eigen zwembad , zo goed als prive strand en het lekkerste eten dat a la carte geserveerd wordt, gewoon fantastisch!!!

Kamertip: kies voor een kamer met zeezicht zo heb je je eigen privestrand
Datum van verblijf: november 2019
Bruce B, General Manager van The Residence Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2019

Dear Valued Guests,
Thank you very much for your nice comment.
We are very happy to hear you enjoyed your time. Our resort displays a simplicity yet it is luxurious. A fantastic combination to relax, indulge and pamper in the most unpretentious way..
We hope to see you soon again and look forward to offer you another memorable one!

Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Prijs - kwaliteit excellent
Accommodatie top
Eten veelal à la carte en zeer gevarieerd. Top
Ontbijt uitgebreid. Alles wat er moet zijn, is er.
Bediening zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Top!
Goed management. Als er iets dient opgelost te worden, wordt dit onmiddellijk gedaan met de glimlach en professioneel.
Fietsen zijn super leuk extraatje.
Special thanks to Jema!!!!!, the bar team and the swimmingpool team.
Walk in the sea was super!

Aan te raden en ideaal om stressloos verwend te worden en uit te rusten op het hoogste niveau.

Dank aan The Residence!!!

Doe zo verder! Excellent!!

Datum van verblijf: december 2019
Bruce B, General Manager van The Residence Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Dear Valued Guests,
Thank you very much for your amazing review.
We look forward to welcome you back.

Beoordeeld op 21 juni 2019

Wat een hotel :) instant gelukkig worden.

Het hotel is een absolute aanrader! tot in de puntjes in orde.
de villa kamers zijn letterlijk villatjes. personeel ongelofelijk behulpzaam en kindvriendelijk. Machtig!

Kamertip: Pak de villa met eigen zwembad - kostprijsje is er zeker maar het is geweldig.
Datum van verblijf: januari 2019
Bruce B, General Manager van The Residence Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Dear Guests,
Thank you very much for your lovely words of praise.
We do hope to welcome you back in the future.

Beoordeeld op 22 juli 2016

De " kamers " zijn eigenlijk aparte villa's met eigen zwembad, leefruimte ,een badkamer als een balzaal met buitendouche ,inloopdouche , extra ruim bad...
Het restaurant behoort ongetwijfeld tot de beste van Tanzania ,zoniet van heel de Afrikaanse Oostkust , de service was nagenoeg perfekt , Jeroen heeft er heel erg zijn best gedaan. De coctails van Rahul zijn werkelijk fenomenaal.

Kamertip: De villa's die niet direkt aan het strand liggen zijn rustiger
Datum van verblijf: juli 2016
AnjaBosken, General Manager van The Residence Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2016

Dear Patrick

Thank you for taking the time to post your review

I am delighted to have read that you enjoyed your time with us.

I hope to be able to welcome you back in the not to distant future

Kind regards

Anja

Beoordeeld op 31 december 2015 via mobiele applicatie

Een kleine week in deze prachtige accommodatie geweest. Ver van alles en iedereen maar met de villas, de restaurants, de pool, het strand alles perfect in orde. Is de prijs kwaliteit in orde? Nee helaas denk aan prijzen van een Oberoi of Four Seasons maar de service van een drie maximaal 4 sterren resort. Plus vreselijk commercieel want iedere cola, water, of andere frisdrank 5 dollar. Wijn en champagne 18 dollar per glas. De ene dag wordt je villa van onder tot boven gepoetst en met prachtige bloemen op je bed en bad versierd, de volgende dag vergeten ze langs te komen. De koffiepads en shampoos ed worden niet tot zeer spaarzaam aangevuld. De gratis fietsen bij iedere villa worden regelmatig geleend door anderen en de fiets cq voetpaden op het terrein zijn gevaarlijk door de grote hoeveelheid verkeer plus onverlicht savonds van het personeel in golfkarren en bakfietsjes. In Zanzibar rijdt het verkeer zoals in de Uk de helft van de gasten is hiervan niet op de hoogte.
De buffetmaaltijden zijn zeer royaal en uitgebreid en dankzij Jeroen en paar hele goede mensen zijn die maaltijden een groot feest. Maar kom op tijd want op het einde zijn niet alle verschillende gerechten meer voorradig. Slow cooking op minstens 6 plaatsen bij het diner.
De manager Julian en ook vele anderen moeten bij alle gasten hiccups, opstartproblemen, communicatiefoutjes, schoonheidsfoutjes en andere problemen oplossen. Dit is jammer zeer jammer zeker omdat er hotels zijn aan de oostkust (baraza) waarbij dit probleem bij aankomst door een persoonlijke butler meteen en ten alle tijden wordt ondervangen. Onze butler Charles hebben we alleen bij check in gezien maar zou een veel belangrijkere taak moeten hebben. Komen wij terug naar Zanzibar? Waarschijnlijk wel. Komen wij terug naar The Residence? Vermoedelijk niet als deze absurd hoge prijzen gehandhaafd blijven.

Ook een gratis beachdiner of andere goodies zoals de meeste gasten krijgen aangeboden om de hiccups te vergeten .. Kunnen ons niet van gedachte laten veranderen.

Datum van verblijf: december 2015
TRZ2014, General Manager van The Residence Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2016

Dear Guest,

I am sorry to hear that you had some Hiccups.
I met you at check in and check out and unfortunately you did not raise those issues with me.
I will correct them and we look forward having you back at The Residence by Cenizaro.

Regards,

Julian Burton