Helma W
Zoetermeer, Nederland

Dezelfde service in een tijdelijk ander jasje.

4,0 van 5 bollen30 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Watbern leuke ontvangst in de Kleine Leeuw( tijdelijke ruimte op terrein ivm verbouwing gouden leeuw)Enthousiaste jonge meiden die je uitleg gevenn waarom deze "tent" er staat en voor hoelang . Ze hebben het echt naar hun zin. Ze zijn ook enthousiast met je bestelling en bezorging ,echt een aanwinst. Het eten is zoals we gewend zijn vertrouwd en van nog steeds dezelfde goede kwaliteit. We hebben heerlijk buiten op terras gezeten en komen zeker terug om ook binnen te dineren.
Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
1.3 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
  • Agoda.com
1.5 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Comfort room
  • Hotels.com
4.2 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Priceline
5.0 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
  • Priceline
6.0 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Bar/lounge
Appena fuori dall'hotel
  • Agoda.com
6.1 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
  • Vio.com
6.1 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Bar/lounge
Leiden is een echter waterstad !
  • StayForLong
6.2 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Restaurant
  • Priceline
6.3 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
hotel mayflower dalla piazza
  • Agoda.com
6.3 km van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw
Fitnesscentrum
Meer hotels in Voorschoten bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2022

In juli een 4 daags verblijf gehad in dit hotel. Tot onze grote verbazing zaten er ineens 120 asielzoekers in ‘t hotel. Waarvan we niet waren ingelicht van te voren. Mensen moeten hier over worden geïnformeerd. Het hotel was verder prima, kamer was groot en elke dag schoon en een fijne welness ruimte.

Datum van verblijf: juli 2022
Webcare De Gouden Leeuw, Overig van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022

Beste Arian O, bedankt voor uw beoordeling. Het klopt dat wij statushouders opvangen in ons hotel. Omdat wij ons bewust zijn dat de opvang invloed kan hebben op het (vakantie)gevoel van onze hotelgasten, hebben wij ervoor gekozen om een gedeelte van het hotel af te sluiten. Op deze manier blijft het overnachtingsgedeelte van onze hotelgasten volledig gescheiden van de kamers van de statushouders. De statushouders maken gebruik van een eigen entree en een eigen ruimte voor alle maaltijden. Mede hierdoor is vanuit het management besloten om onze gasten niet vooraf te informeren over de opvang, daar dit verder weinig invloed heeft voor onze hotelgasten
Fijn om te vernemen dat het hotel verder prima was. Hopelijk mogen we u toch nog een keer verwelkomen!

Beoordeeld op 9 augustus 2022

Heb er vanavond gegeten. wat een amateurs. Ik had gereserveerd, daar de hitte wilde iedereen binnen zitten, wij moesten bij de open deur. dus bloed heet en de deur mocht niet dicht ondanks verzoek. Dus honderden vliegen en wespen binnen.
Ik bestelde onze drankjes, waaronder een oude Jenever in een whiskey glas en een karafje leiding water. ik kreeg een jonge jenever in zo'n klein borrelglaasje met dus een kwart van de inhoud op het dienblaadje. ik moest, bleek later extra betalen voor een glas leiding water, bij de tweede borrel moest ik € 2,50 voor een karaf leidingwater betalen. What a joke.
Het eten was meer dan matig. De salade van mijn vrouw smaakte echt naar niets. mijn burger, veel brood weinig burger, wel goed van smaak behalve de "extra"s. Frieten waren goed.
de kids hadden kip nuggets (absoluut slecht) met friet, en een portie poffertjes.
kortom, niets met Tante Tokkie te maken, ook de kaart, als je geen pannenkoek eet, zeer beperkt.
de kaasmakerij, niet gevonden, ook geen kaas te koop, de kinderspeeltuin: een trampoline, met 12 kinderen en een dikke tante er op, verder niets.
zware tegenvaller dus. Heel veel wespen, maar de buitendeur openlaten met veel airco energie verlies. schandalig van der Valk!!!

Datum van verblijf: augustus 2022
Webcare De Gouden Leeuw, Overig van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2022

Beste Hans B,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en vervelend om te vernemen dat uw bezoek aan Tante Tokkie niet naar wens is verlopen.
Het klopt dat de deuren van ons pand altijd open staan. Onze medewerkers moeten gemakkelijk de gasten buiten kunnen bedienen. Met een gesloten deur is dat een stuk lastiger.
Voor een glas water vragen wij inderdaad een bijdrage.
Naar ik heb vernomen heeft u een nieuw glas jenever ontvangen. We hebben echter uw klachten m.b.t. het eten niet doorgekregen. U kunt te allen tijde de bediening of de aanwezige manager aanspreken zodat wij uw klachten direct kunnen oppakken en samen met u een oplossing kunnen vinden.
Tante Tokkie is een pannenkoekenrestaurant, dus het klopt dat wij voornamelijk pannenkoeken aanbieden en het aanbod verder beperkt is. De kaasmakerij bevindt zich in het pand. Heeft u gevraagd waar de kaasmakerij en de shop zich bevinden? Ik ben ervan overtuigd dat mijn collega's u dan hadden geïnformeerd hierover. Tot slot, wij bieden geen kinderspeeltuin aan; het klopt dat wij enkel een trampoline bieden.
Jammer dat uw ervaringen zo zijn tegengevallen en wij u ter plaatse niet verder hebben kunnen helpen.
Hopelijk kunnen we u een andere keer toch nog verwelkomen, wellicht in ons andere restaurant De Kleine Leeuw.

Beoordeeld op 24 juli 2022 via mobiele applicatie

Beetje gedateerde accommodatie qua hotel. Kleine eenvoudige receptie met heel vriendelijke hosts/personeel.
De badkamer is aan een opknapbeurt toe, douchecabine wat te klein om in te bewegen. Bovenop de deur ook eens schoonmaken zou ik aanraden. Verlichting op de badkamer met spots is niet erg adequaat.
Onze kamer lag aan de kant van het distributiecentrum wat toch wat lawaaihinder gaf in de ochtenduren (6 uur ‘s ochtends). De slaapkamer zelf was wel in orde en uitnodigend.
De aparte ligging van de gebouwen op het domein is ongewoon maar wel aangenaam. Superleuke ontbijtruimte/restaurant die ‘s avonds wel wat last geeft qua kookgeur/ dampen die niet allemaal weggezogen worden uit de open keuken. Dit blijft in de kledij hangen als je het restaurant verlaat. Een beetje weinig variatie op de menukaart maar wel mooie gerechten.
Leuke omgeving met boerderijdieren, wandelpaden, rust.

Beoordeeld op 19 juli 2022

Afgelopen twee avonden gegeten met een arrangement in het hotel. Wat een teleurstelling. Laat ik voorop stellen dat het voornamelijk jonge personeel vriendelijk is en onze kamer meer dan prima. Maar het net geopende restaurant is alleen maar frustratie. Het zijn voornamelijk de details waar het mis gaat. Niet het juiste bestek neerleggen, dingen beloven maar niet nakomen. Drankjes willen bestellen maar geen aandacht krijgen van het personeel etc. Etc.

De eerste avond was het heel rustig waardoor het personeel vooral gezellig met elkaar samen kwam bij de bar en niet in de gaten had wat er aan de tafels gebeurde. Duurde lang voor we de kaart kregen en drankjes konden bestellen. We moesten bij het bestellen eten ook meteen een dessert bestellen en we vroegen of we dat ook na het eten konden doen. Eigenlijk niet maar voor u maken we wel een uitzondering. Bij het afrekenen stonden de desserts gewoon op de rekening terwijl deze inclusief waren in het arrangement. Het heeft zeker een kwartier geduurd voor dit “probleem” opgelost was.

Vanavond was het bij aankomst een stuk drukker. Het personeel rende door het restaurant. We moesten best lang wachten tot iemand ons naar onze tafel bracht. Daarna duurde het nog ruim 20 minuten voor we de menukaart kregen. Ruim een uur na aankomst in het restaurant hadden we eindelijk onze voorgerechten. Iedere keer als er een maaltijd op tafel kwam, komen er veel vliegen naar de tafel. Manlief wil een vlieg weg slaan en slaat zijn nog volle glas bier om. Personeel nergens te bekeken en het lukt ons niet om de aandacht te krijgen. Dan maar zelf de tafel proberen te dweilen met onze servetten. De eerste vraag: Wilt u een nieuw biertje bestellen. Uuh ja maar wil je eerst even de tafel schoonmaken? Tafel werd een beetje droog gemaakt en ze moet nu nog komen met een nat doekje. Om nieuwe servetten moeten we 2x vragen. Bij hoofdgerecht bakje appelmoes besteld ondanks dat er op de kaart staat dat dit gratis is, moesten wij € 4,- betalen, voor 4 hapjes appelmoes. Het is ons niet gelukt om drankjes te bestellen tijdens het eten omdat we gewoon de aandacht van het personeel niet kregen. Gelukkig hadden we een karaf water (kraanwater met half schijfje citroen en 3 ijsblokjes voor € 2,50) We vroegen om de toetjes direct door te laten komen maar ook hier moesten we bijna half uur op wachten. In de tussentijd zagen we het personeel aan een lange tafel in het restaurant zitten. Wederom hoop gedoe met de rekening. Al met al totaal geen aanrader. Met onze feedback werd niets gedaan dus we verlieten met een teleurgesteld gevoel het restaurant na de heerlijke dag in de omgeving. Jammer.

Datum van verblijf: juli 2022
Webcare De Gouden Leeuw, Overig van Van der Valk Hotel de Gouden Leeuw, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2022

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals ik lees zijn er een hoop punten die bij ons de aandacht behoeven. Allereerst de alertheid van de bediening. Deze dient uiteraard te allen tijde in orde te zijn, zowel bij rust als bij drukte. Ik kan me voorstellen dat u niet lekker op uw gemak zit als het continu nodig is om de aandacht te trekken van het personeel. Ook de fouten die zijn gemaakt, zoals het plaatsen van het verkeerde bestek, niet helpen bij het schoonmaken van de tafel en de fouten m.b.t. de rekening, zouden niet voor mogen komen. Het mag geen excuus zijn, maar we werken met veelal nieuwe medewerkers. Naar blijkt hebben wij extra begeleiding nodig vanuit de managers. Ik zal het management daarom zeker informeren over uw ervaringen. We kunnen deze opnemen met het team en hebben dankzij u duidelijke punten waarop we kunnen focussen. Ik wil u daarom hartelijk danken dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen kenbaar te maken. Samen met onze gasten kunnen wij de service en kwaliteit verhogen.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst wel nog eens verwelkomen voor een prettig verblijf in het hotel, de omgeving én het restaurant.

Beoordeeld op 2 juli 2022 via mobiele applicatie

Vandaag overnachten bij vd Valk, eerst wat eten bij Tante Tokkie.
Lekker saté werd aangeraden. Bah koude saté, teruggestuurd wordt opgewarmd. Ben benieuwd, ja hoor nog steeds lauw. Patat droog maar wel warm. Patatjes maar opgegeten, saté laten staan. Laat maar. Oh ja vooraf bruin brood, boter knoerthard. Niet te smeren.
Brood niet uit de oven was al toe aan weggooien.
Wel aangegeven bij de manager dat alles beneden maats is maar er is niets mee gedaan. Meisje van de bediening deed erg haar best. Daar komen we niet meer. Tabé