Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Verwelkoming was top. Aardig, informatief en professioneel. Kamer aan het einde van de gang. Genoeg m2 voor 2 pers. en 1 nacht. Badkamer aan de krappe kant. Met name bij het toilet beperkte beenruimte. Temperatuur badkamer te laag, geen radiator. Prima bedden. Standaard ontbijt in buffet vorm.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Begin jaren 70 was ik in de zomer als kind in dit hotel op vakantie. Het ligt nu verscholen tussen de bomen en is een prima plaats om te verblijven zo lekker dicht bij het strand (400 meter). Hier kun je heerlijk wandelen in het duingebied en de bossen en het strand ligt er mooi verzorgt bij.
Het hotel is misschien een beetje verouderd maar is nog steeds een heerlijke plek om te verblijven. De kamer was prima met als enige minpuntje misschien de douche in het bad. Voor ons geen probleem maar ik denk wanneer je wat ouder bent dan dit wat moeilijker is. Ook had ik liever een 2 persoons bed gehad ipv 2 losse boxsprings tegen elkaar aangeschoven.
Maar al met al een prima kamer hoor. En een super ontbijt hebben ze.
Ook kun je in het hotel prima lunchen en avondeten. Het restaurant is met veel hout ingericht en een lekkere open haard waar je gezellig nog een drankje kunt doen.
Ik had de pittige spareribs en die waren overheerlijk en supermals.
We komen zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

We verbleven hier met onze dochter en hond voor 2 nachten. De kamers zijn netjes maar eerder aan de kleine kant. Het restaurant/bar is erg gezellig, en zoals hier al veel beschreven is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is lekker maar wij vonden de menukaart nogal beperkt (zeker wat hoofdgerechten betreft) Honden zijn hier zeer welkom. Ook de omgeving is mooi en wandelen kan je hier op strand en in de duinen. Kortweg een gezellige plek.

Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Geen oordeel van het hotel maar alleen de brasserie. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Zeker door de open haard wat het sfeervol maakt. Omgeving blijft mooi! Het diner was goed. Mooie en volledige opmaak. Smaak van het gerecht was goed. Klein minpuntje, bij het gerecht en omgeving passen zelfgemaakte friet.
Prijs past bij de ervaring.

Beoordeeld op 27 januari 2020

Wij verbleven in een 4-persoons appartement. De bedden hebben een harde matras en bij aankomst was het veel te warm op de kamer. De badkamer is erg klein en de woonkamer heeft een opfrisbeurt nodig. Wel voldoende kastruimte aanwezig. Wat meer licht op de kamer zou tof zijn. Het ontbijt was uitgebreid en lekker alleen jammer dat het spek de eerste dag wel heel erg donker en hard gabakken was. Wij hebben ook twee keer gedineerd in het hotelrestaurant en heteten was 2 maal erg lekker, vooral de ribbetjes vielen zijn een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020