“familie feestje”
Beoordeling van SandCbar

SandCbar
Geclassificeerd als nr. 10 van 74 Restaurants in Katwijk
29 september 2020 beoordeeld

We werden steeds vriendelijk van nieuwe drankjes voorzien, het is er heel huiselijk en gezellig. Voor herhaling vatbaar!

21 september 2020 beoordeeld

Het eten daar is altijd weer lekker en gezond (de Weedburger is een aanrader: met zoete aardappelfrietjes en truffelmayo). De bediening is vriendelijk en zorgzaam. Aanrader!

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals als altijd hebben we genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Daarnaast hielp de ondergaande zon natuurlijk mee.

16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker eten en mooi locatie, maar de bediening was enigszins langzaam. Mooie locatie om relaxen en ontspannen

12 september 2020 beoordeeld

Slenterend door het zand zijn wij spontaan hier neergestreken voor de lunch.
De sfeer is goed op het terras en het is gezellig druk.
Wij namen een broodje carpaccio en een club sandwich en deze smaakten net zo lekker als dat ze er uit zagen.
Met een mooi uitzicht over het strand van Katwijk en gezellige sfeermuziek op de achtergrond kwamen wij helemaal in de vakantiestemming.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die SandCbar bekeken, bekeken ook

In SandCbar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.