“Lunch”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juni 2021 beoordeeld

Altijd 100% top met vertrouwde gerechten.... grote kennis ..... fijne ontvangst en vooral een magisch plekje

Datum van bezoek: juni 2021

9 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee jaar geleden zijn wij er voor het laatst geweest en eigenlijk voorgenomen om nooit meer te gaan eten, het was zo ontzettend slecht.

Na twee jaar toch een tweede kans gegeven en het was geweldig!

Goed personeel en zeer goed gegeten

Datum van bezoek: mei 2021
12 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

8 oktober 2020 hebben wij genoten van een zeer goed verzorgde lunch.
Vriendelijke ontvangst. Het weer was wat onstuimig maar ik kan mij voorstellen hoe het er onder andere omstandigheden uitziet.
Jammer als schuldige wijs ik op COVID 19.
Een uur lang waren wij de enigste gasten. Dat is een beetje ongezellig maar kregen daardoor exclusieve aandacht.
Een aanrader voor iedereen die eens iets anders wil

Datum van bezoek: oktober 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

Tante Kee heeft een geweldig terras met prachtig uitzicht over het water en eht vele spektakel dat zich daar afspeelt. Het is een duur restaurant, maar voor kwaliteit op een top locatie mag dat. Alleen, de kaart is heel beperkt en voor de helft van de gerechten is er nog een forse toeslag op de al stevige menu prijs. Voor wat brood bij je eten betaal je extra, evenals voor frites bij de tournedos (vleestoeslag €9,50 op de menuprijs, frites €5,50. Verder is de keuken niet flexibel. Mijn vrouw die op dieet is, wilde in plaats van het hoofdgerecht een groene salade. Dat kon niet. Liever geen dessert? Dan krijgt u een gratis kopje koffie. Duur is ok, maar dit is afzetterij.

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi menu, goede wijn adviezen en respectvol publiek. Locatie is uitstekend verzorgd, details georiënteerd en warm welkomst. Gastvrijheid voor de doelgroep.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Tante Kee bekeken, bekeken ook

In Tante Kee geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.