“Heerlijk gegeten ”
Beoordeling van Restaurant ZieZo

Restaurant ZieZo
Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Restaurants in Zoutelande
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond heerlijk gegeten. Goede kaart, ruime keus, prima prijs, lekker wijntje. Zeker voor herhaling vatbaar! Honden zijn toegestaan, dat hoeft van mij niet maar het was ook niet storend.

Datum van bezoek: maart 2020

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Ziezo! Fantastische tong en fazant met een goed glas wijn. Dankzij de perfecte bediening een erg gezellige avond gehad: een echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Je voelt je echt gast, fijne bediening. Het eten was uitstekend en de sfeer gezellig.
Het was voor ons de eerste keer dat we hier waren , maar komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020
10 januari 2020 beoordeeld

In het centrum van Zoutelande zijn verschillende restaurants. ZieZo loopt in de kijker door zijn gezellige inrichting. 's Avonds heerlijk gegeten met lekkere oesters vooraf en de suggestie van "vis van de dag" nadien. Vriendelijke bediening. Open keuken waar de chef zijn beroep met veel ervaring uitoefent. Hondvriendelijk restaurant.

Datum van bezoek: december 2019
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lekkere strandwandeling hier samen met mijn vrouw een hapje gegeten. Het eten was goed en betaalbaar.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant ZieZo bekeken, bekeken ook

In Restaurant ZieZo geweest? Deel je ervaringen!