“Zeer gastvrij personeel, heerlijk eten.”

Ristorante Pizzeria il Punto
Geclassificeerd als nr. 3 van 26 Restaurants in Zoutelande
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer vriendelijke mensen, verse ingrediënten, voldoende keus op het menu. Drukbezocht (is een goed teken). Genoeg aandacht van het personeel. Schoon en comfortabel meubilair.

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld

Tijdens een kort verblijf in een hotel in de buurt zijn wij 2 keer gaan eten bij Ristorante Pizzeria Il Punto in Zoutelande. Alles is heel lekker en qua porties meer dan voldoende. Het personeel is heel vriendelijk. Een echte aanrader !

Datum van bezoek: maart 2020
1 januari 2020 beoordeeld

Het personeel is uiterst vriendelijke en de bediening verloopt vlot, maar helaas zijn de pizza's te droog en kloppen de ingrediënten niet met wat er op de kaart staat. Het is er weliswaar niet duur, maar daardoor boeten ze in aan kwaliteit.

Datum van bezoek: december 2019
23 december 2019 beoordeeld

Buitengewoon goed hebben we gegeten in Il Punto. Heerlijk eten, vooral de huisgemaakte Lasagna! Zeer goede en vakkundige bediening met daarbij een geweldige sfeer.
Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld

Lekker gegeten.
Vlotte bediening.
Ook de hond was welkom.
Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen nog terug

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Ristorante Pizzeria il Punto bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria il Punto geweest? Deel je ervaringen!