“Goede lunchgelegenheid”

do 28/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 42 Restaurants in Zierikzee
Keukens: Frans, Nederlands
Beschrijving: Zodra u bij 'De Proeverij' binnenstapt, komt u terecht in een bourgondische wereld vol smaak en nostalgie. Het is niet toevallig dat De Proeverij is gevestigd midden in het traditionele en historische stadscentrum van Zierikzee. In dit restaurant wordt u nog verwelkomt door personeel wat hun vak verstaat. Dit geldt ook voor de koks die, zoals men van een Zeeuws restaurant mag verwachten, de beste visgerechten en streekproducten weten te bereiden. Uiteraard zijn er ook voldoende vleesgerechten op de kaart en zelfs aan de vegetariër is gedacht. In december 2012 zijn wij verkozen tot het leukste restaurant van Zeeland!! Wij zijn hier erg trots op en willen alle gasten die op ons gestemd hebben bedanken.
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunchgerechten met daarbij goede wijnen. Aan te bevelen : proeverij van Oesters. Maar ook Italiaanse bol met Hollandse garnalen.
Ook goed adres voor een verzorgd diner.

Datum van bezoek: maart 2020

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, maar oud meubilair (bruin café materiaal) en ons broodje capaccio was aan de prijzige kant voor de hoeveelheid die je op je bord krijgt. Kwaliteit was wel goed.

30 december 2019 beoordeeld

Een hele lekkere schotel zeevruchten ... Prijs / kwaliteit was zeer correct. De service was zeer commercieel en zeer ongedwongen maar wel spontaan. Een aanrader want Zeeland heeft veel meer in petto dan Zee en Land. Ik kijk al uit naar mijn volgend bezoek ... .

Datum van bezoek: oktober 2019
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees of vis, à la carte of menu. Kwaliteit ok, goede bediening, prijs correct. Tafels voor 2, maar ook voor kleine groepen.

22 december 2019 beoordeeld

Gezellige ambiance met een fijne bediening. Ze zijn er waneer het gewenst is. We hebben er genoten van een wirdmenu en het goede wijnadvies maakte de maaltijd compleet.

Reizigers die De Proeverij Restaurant bekeken, bekeken ook

In De Proeverij Restaurant geweest? Deel je ervaringen!