“Vriendelijk, lekker eten!”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk geluncht en met een groep gedineerd. Zowel de vlees als visgerechten zijn prima! Aanraders zijn de vissoep en de hamburger (maar eigenlijk is alles lekker). Het is ook een van de weinige restaurants die snappen dat de koffie na het toetje komt, ook als je die tegelijk besteld .

17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch hier genoten
Op het terras in de zon
Vriendelijke bediening en niet duur
Zit net buiten het centrum bij de brug

10 september 2020 beoordeeld

Leuk laagdrempelig restaurant met heel aardig personeel en lekker eten. Hygiëne is zeer goed voor elkaar. Menukaart met voor iedereen wel iets. Leuke wijnkaart ook. En alles voor een schappelijke prijs. Locatie is perfect in het centrum naast de oude poort in een verbouwde werf. Gezellig ingericht. We komen nog een keer terug.

9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste avond in Zierikzee zijn we hier wezen eten. De beoordeling op TripAdvisor is volledig terecht. Er staan normale producten op de kaart, maar deze zijn fantastisch bereid. Ook de patat was lekker krokant gebakken en portie was groot genoeg. We konden zelfs extra patat vragen als we meer wilden. Vriendelijk personeel en zelfs de kinderstoel werd vooraf netjes schoongemaakt (dat gebeurt zelden...). Er wordt hier als gevolg van Corona wel gewerkt met een tijdslot, daarom moesten we iets vroeger eten dan gewenst. Verder echt een aanrader!

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het gezellige Zierikzee heerlijk mosselen gegeten!
Het eten was prima , m’n partner had een goeie hamburger
Het personeel was vriendelijk maar vergat tot 2 x iets
Maar de moeite waard om nog eens te eten...

Reizigers die Grand Cafe de Werf bekeken, bekeken ook

In Grand Cafe de Werf geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.