Beoordeeld op 23 juli 2020

Het was alles super netjes. Erg vriendelijk en betrouwbaar personeel. Het is een goede locatie en niet ver weg van mooie stranden en mooie natuur. We komen graag weer eens overnachten bij Hotel Café Restaurant de Kroon.

Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben 3 nachtjes hier in dit hotelletje verbleven!
Het is gewoon een geweldige aanrader!
Alles proper en klaar bij onze aankomst, we voelden ons hier echt welkom!
Ze houden rekening met de voorschriften voor Corona op een duidelijke en vriendelijke manier, we hebben ons zeer veilig gevoeld!
We reisde met een baby van 9 maanden en het is allemaal top gegaan!
Prijs - kwaliteit zeker Top, het eten is er super lekker en de eigenaars en het personeel zijn Super vriendelijk !
Wij hopen hier ooit nog eens terug te komen, want om te wandelen en te fietsen is deze streek gewoon TOP met zijn mooie brede fietspaden!

Beoordeeld op 21 juli 2020

Van 11 tot 18 juli 2020 hebben we gebruik mogen maken met 3 gezinnen van de gastvrijheid van hotel/restaurant De Kroon. De hotelkamers waren prima, inclusief de bedden waar we heerlijk op konden slapen, de ontbijten waren goed en het eten ’s avonds was echt heel erg goed verzorgd.
Heel verschillende menu’s op de kaart en heel erg lekker klaargemaakt door de keuken en in heel ruime porties. En altijd heel vriendelijk en behulpzaam personeel, inclusief de eigenaar.
Ook de kinderen, alle vier beneden de 6 jaar, vonden het heel leuk in dit hotel/restaurant.

Beoordeeld op 20 juli 2020

Prima locatie en mooi uitgangspunt voor fietstochten dat hebben we gedaan 350 km ,goede fietspaden en wegbewijzering ook de afstand tot het strand is lopend te doen.
Ook de fietsen kun je achter slot een grendel veilig stallen,je kunt zelfs als je de accu wilt vullen kan dat

Beoordeeld op 17 juli 2020

Nette kamer, wel zachte matrassen . Ontbijt aan de tafel . We misten fruit en een andere vorm van ei, dan een hardgekookt . Jammer dat al die fijne vleeswaren daarna verloren gaan . Het diner was lekker,. Wij waren er 4 dagen in half pension en kregen 2 keer dezelfde keuzemenu . Op de kaart staat nochtans veel meer . Personeel was heel vriendelijk en bediening verliep vlot