“etentje”
Beoordeling van Havenbrasserie Bom-Dia

Havenbrasserie Bom-Dia
Geclassificeerd als nr. 6 van 11 Restaurants in Wemeldinge
7 augustus 2020 beoordeeld

vriendelijke bediening. Heel lekker gegeten. Wij namen de zeevruchtenschotel voor 2 personen (110 euro voor kreeft, krabbepoten, gambas, scampis, oesters, scheermesjes, kokkels), dewelke zeer goed en vers was. Deze wordt geserveerd met een portie frietjes. De schotel is ruim voldoende. De huiswijn is een Roemeense chardonnay dewelke ik zeer lekker vond (20 euro). Nadien nog een koffie met een cognacje. Kortom een geslaagde avond.

Datum van bezoek: augustus 2020

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, lekkere kreeftensoep, aangename ligging. Wij waren hier met valentijn en was een zeer aangenaam kader om dit hier te vieren

Datum van bezoek: februari 2020
31 oktober 2019 beoordeeld

Dit havenrestaurant is gezellig en heeft een goede keuken, waar echt heerlijke gerechten worden klaargemaakt.

7 oktober 2019 beoordeeld

hartelijke ontvangst door een jonge en dynamische ploeg en de beste mosselen 'ever'. wijnkaart normaal geprijsd, sfeervol interieur - prima bediening

6 oktober 2019 beoordeeld

Het was eerst druilerig en dan zon en toch bleef het decor aangenaam dank zij de goede kwaliteit van het voedsel

Reizigers die Havenbrasserie Bom-Dia bekeken, bekeken ook

In Havenbrasserie Bom-Dia geweest? Deel je ervaringen!