TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 17 augustus 2019

Hier komen we zeker niet meer terug ! het kan nochtans een charmant hotelletje worden mits veel werk en aanpassingen want de locatie ligt heel goed .
jammer maar het oogt al bij het betreden zo slordig en verwaarloosd !
kamers heel klein badkamer (douche en lavabo) is voor mensen met een maatje meer gewoon niet te doen , veel mankementen in de kamer
beddengoed was wel netjes en elke dag verse handdoeken dat was wel oké
Ontbijt heel basic maar voor ons was dat in orde we wisten ook dat het geen 5*sterren hotel was
vriendelijk personeel bazin aanwezig maar nooit actief !!!!!!
neen we durven het niemand aanbevelen !

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Plus:
Bereidwillige en vriendelijke service in dit dorpshotel, dat volgens mij betere dagen heeft gekend. Ik moest eerder weg vanwege werk. Fijn dat ik de tweede dag van mijn reservering mocht annuleren. Lekker diner en ontbijt. Mooie schaduwrijke tuin met terras. Fijn dat ik mijn aanhangertje even half achter het hotel mocht stallen.

Min:
Nogal kleine kamer, maar dat was netjes aangekondigd. Het matras van het ietwat krappe eenpersoonsbed vond ik hobbelig en het hoofdkussen was erg miniem. De kamervloer kraakte vervaarlijk. Gedateerd maar wel schoon sanitair. Jammer dat het lentemenu dat op de kaart stond niet beschikbaar was.

Kamertip: De eerste etage is bereikbaar met de lift, de tweede niet.
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 mei 2019

Hier in mijn eentje gelogeerd; mijn partner was verhinderd wegens mantelzorg verplichtingen. Ik had een 2-persoonskamer geboekt. De kamers waren "compact" zoals ze zelf schrijven, maar er was niets mis mee. Apart toilet, douchecabine en wastafel met spiegel. De spiegel hing iets te hoog voor mij (met mijn 1.60 meter lengte), dus dat was even op de tenen staan. Goede WIFI ontvangst en het bed waren prima. 's Avonds mijn Zeeuwse familie uitgenodigd om samen te dineren. Was gezellig en het eten was prima. Na het eten en nadat mijn familie weer vertrokken was vroeg ik of ik kon afrekenen. Nee, dat hoefde niet; dat kon morgen bij het uitchecken. Na het prima ontbijt uitgecheckt dus. Ik was verbaasd dat ik voor 2 personen toeristenbelasting moest betalen. Ik was toch alleen en deze toeristenbelasting wordt toch betaald aan de gemeente? Nee, aangezien ik voor 2 personen had geboekt moest ik voor 2 personen betalen !!! Het rare is dat ik via mijn hotelbon niet eens voor twee personen heb geboekt maar alleen op mijn naam. Het is maar weinig geld, maar het klopt gewoon niet !!! Ook de rekening van het restaurant klopte niet; 4 wijntjes terwijl ik er maar 2 had gedronken ?? Dit is dan ook de reden waarom ik maar een matige waardering geef. Ik reed met een "pissig" gevoel weer naar huis.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel_Wemeldinge, Owner van Hotel Wemeldinge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2019

Beste Hettyreichwein,

Dit klopt inderdaad niet. Ik weet niet wat er precies is misgegaan bij het uitchecken, maar dit is zeker niet onze normale procedure. Inderdaad maken we wel eens fouten, maar als dit gemeld wordt bij de receptie, komen we eigenlijk altijd uit samen. En natuurlijk hoeft er maar 1x toeristenbelasting betaald te worden als u alleen gelogeerd heeft. Ik denk dat dit wellicht een nieuwe receptioniste is geweest, die ik nog niet goed heb ingewerkt. Hierbij mijn volledige excuses en als u via de mail uw boekingsdatum en naam (en als het kan ook nog uw kamernummer) geeft en het bedrag dat teveel is betaald, dan zullen we u alsnog vergoeden. Ook graag het rekeningnummer dus vermelden. Nogmaals met excuses.

Beoordeeld op 6 maart 2019

familie bezoek in zeeland en geen zin om naar huis te rijden, prima om in dit hotel voor een korte periode te overnachten
het is geen modern gebouw (lees: iets wat gedateerd); de kamers zijn uitstekend, lekkere bedden, alles schoon en warm douche water
kadootje is het ontbijt 's morgens, veel keus en smaakvol

kamer was geboekt via booking.com voor 3 personen
dochter bleef ergens anders logeren en ter plekke werd de prijs voor ons aangepast
dat is nog een service! dank je wel

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Tijdens een weekend in Zeeland in hotel Wemeldinge overnacht. De ontvangst was kort maar vriendelijk. De kamer is gedateerd maar zag er schoon en verzorgd uit. Douche, wastafel en toilet zagen er ook schoon uit. Verder is er een kleine tv en een waterkoker voor koffie en thee. Het ontbijtbuffet was keurig verzorgd met diverse soorten brood en beleg, los fruit en koffie en thee. Mogelijk liggen de prijzen voor het hotel in de zomer een stuk hoger maar voor ons was de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Ik begrijp dan ook niet helemaal de zeer negatieve beoordelingen. Het hotel is immers één van de voordeligste hotels in Zeeland. Prima keus dus voor een weekend Zeeland. We hebben overigens niet gegeten in het hotel maar in het Thaise restaurant Thong Thai in het dorp waar je uitstekend kunt dineren.

Datum van verblijf: februari 2019