Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hadden een hond mee (30kg) dus hadden gevraagd voor een kamer op begane grond met evt. ligbad.
Prima, wat gedateerde kamer, tegenover het restaurant...met bad :)
Zwembad, sauna, heerlijk ontbijt, top!
Bottles is prijzig, 115,- voor 2 pers, maar heerlijk gegeten en de ongevraagde kleine hapjes zijn heerlijk en maken het de prijs waard.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

We sliepen in het hoofdgebouw in een heel ruime kamer aan de straatkant. Als het goed weer is heb je duidelijk wel hinder van naburige terrassen. Dat duurde tot 1 uur en de geluidsisolatie van de kamer kon het niet helemaal verwerken. Parkeren is supermakkelijk op het naburige kerkplein of op straat. Sas van Gent is geen swingend geheel dus er is ruimte zat voor de auto. Er is veel leegstand , ook in de straat van het hotel maar het ligt wel op zo'n half uur rijden van Gent en dat is wel swingend.
We moesten 's ochtends zoeken naar de ontbijtruimte. Men had niet gezegd waar die was en je vindt hem niet zo maar zelf. Het ontbijt was verder prima

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 21 juli 2016 via mobiele applicatie

We boekten een wine and dine-arrangement met overnachting bij Bottles en mochten in dit nette driesterrenhotel slapen. De kamers waren ruim en proper, maar eenvoudig. Jammer genoeg zonder airco en het was net de warmste dag van het jaar. Met een kleine extra investering kan deze accommodatie makkelijk een extra ster in de wacht slepen. Wel heel goed arrangement (129 euro).

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, kamers zijn ok helaas wel beetje gedateerd. Er is een zwembad en sauna beschikbaar waar je vrij gebruik van kan maken. Het ontbijt is prima, voldoende keuze en smaakt goed. Het restaurant wat erbij hoort is erg mooi ingericht, qua prijs is dit ook wel merkbaar. Het is niet een standaard restaurant zoals bij de meeste hotels. Luxe is hier zeker van toepassing.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 september 2015

Rustig Restaurant. Parkeren (gratis) op Marktplaats is een aanrader. Goed onthaal. Vriendelijke bediening. Lekker eten en mooie suggestiemenu's. Prijs/kwaliteit in overeenstemming. Mooie omgeving aan het Water. Enkel bezocht voor zakendiner.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken