“Jammer geen herkansing meer. ”
Beoordeling van Eetcafé de Loze Visser

Eetcafé de Loze Visser
Geclassificeerd als nr. 24 van 49 Restaurants in Renesse
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Menukaart is al jaren hetzelfde,
Wij hebben al verschillende keren gegeten, afgelopen jaar en afgehaald, en het toch weer een herkansing gegeven, maar prijs en kwaliteit zit niet goed.
Van te bijna rauwe javaanse varkenshaasmedaillons in saus , terug gestuurd en daarna nog helemaal rauw terug krijgen.
Gamba java die te lang zijn gebakken waardoor ze keihard worden en het net kauwgom lijkt etc..
Erg jammer want het is een prachtig plaatsje, zeker ook voor kinderen maar je komt hier om te eten en dat was echt niet goed.
Na dit jaar niet meer terug.

Datum van bezoek: juni 2021

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de recensies op TA gereserveerd bij de loze visser. Om te beginnen een vriendelijke doch iets chaotische bediening. Vooraf een carpaccio die weinig smaak had met onduidelijke Parmezaanse kaas erop (waarschijnlijk geperste kaas of iets dergelijks). Hoofdgerechten zoals vispannetje (dramatisch geheel dat op de kaart ambachtelijk overkomt maar dit helaas niet is). Vistrio (droge tongetjes), te hard gefrituurde schijfjes, vette friet die wat langer gefrituurd had mogen worden. Wijn was prima, maar ik vind dat als je een flesje besteld deze minimaal even geopend mag worden - ideaal zou zijn dat er een proefglaasje wordt ingeschonken. Dat zat er niet in. Al met al voor ons geen belevenis. Jammer maar helaas......

Datum van bezoek: augustus 2020
22 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Net een maaltijd afgehaald, spare ribs en een hamburger. Was weer heerlijk en de sla ofwel rauwkost lekker vers en knapperig zoals het hoort. Prijzen ook acceptabel. Aanrader.

Datum van bezoek: mei 2020
493frenkv, Eigenaar van Eetcafé de Loze Visser, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2020

Bedankt voor u review l

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Voorgerecht tapas, goed gevuld vis en vlees. Voorgerecht ook bijzonder lekker, zalm en trio van vlees. Uiterst vriendelijke bediening!!!

Datum van bezoek: januari 2020
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eetcafé waar je zowel binnen (café en sèrre) als buiten (terras en deel overkapping met bar) kunt eten en drinken. Gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Ruime keus aan drank en gerechten. Leuk dat je sommige hoofdgerechten voor de kids in halve porties kunt krijgen voor €10,-. We hadden de huisgemaakte spareribs en ossehaaspuntjes, onze dochter de kindersaté. Alles heerlijk en ruim voldoende. Borreltje van het huis achteraf. Echt een aanrader als je gezellig en prijs-kwalitatief goed wilt eten! Wij komen nog eens!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Eetcafé de Loze Visser bekeken, bekeken ook

In Eetcafé de Loze Visser geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.