Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig, mooie locatie. Dicht bij de natuur. (E)bike verhuur, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Ook avondeten was goed.

Douche wat verouderd, maar goed ik boek niet om de dagen in de badkamer door te brengen ..

Binnen 15 minuten wandelen ben je of op het strand of in het gezellige centrum. Prima afstand!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Vooraf hadden we wat twijfels over dit hotel maar het verblijf hier is ons reuze meegevallen. Ligt bij de ingang van het landgoed op klein eindje lopen van het aardige kasteeltje (alleen jammer van die gruwelijke uitbouw als feestlocatie). Hotel is geheel gelijkvloers op een kwartiertje lopen van het centrum van Renesse. Kamers wel wat gedateerd en eigenlijk verdient het hele hotel wel een opfrisbeurt. Aardige bar/restaurantruimte naast de ingang. Goed verzorgd ontbijt met voldoende keuze. Heel vriendelijk personeel. Leuk hotelletje voor nachtje of weekendje weg.

Beoordeeld op 24 januari 2020 via mobiele applicatie

Bij het boeken wordt de indruk gewekt dat je in het kasteeltje slaapt. Dat is echter niet het geval.
Het hotel deel bevindt zich op het landgoed op loopafstand van het hotel.
Het restaurant bevindt zich in een prachtig gebouw naast het hotel.

Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam.

De kamers cq het hotelgebouw, hebben/heeft achterstallig onderhoud en onze kamer was zeker niet schoon. In de badkamer zaten zwarte schimmelplekken op de voegen.

Fletcher besteed hier (bij enkele van jullie hotels) alsjeblieft meer aandacht aan.

Beoordeeld op 14 januari 2020

Nee, de kamers liggen niet in het slot/kasteel maar in een bijgebouw. Als je even de moeite neemt om goed te lezen kunnen daar haast geen misverstanden ontstaan. De kamers zijn een beetje gedateerd (met name het sanitair en de kozijnen) maar het functioneert.
Fietsenverhuur verliep moeizaam. Drie keer terug naar binnen om andere sleutels te halen. Losse zadels, lege banden, vastzittende accu's. Ligt misschien aan het seizoen maar zorg dat mankementen verholpen worden. Naar mijn idee werden de sleutels gewoon weer teruggehangen voor de volgende die zijn neus stoot.

Restaurant: keuzemenu was prima. Bediening oké. Er liep een nieuwe medewerker waarbij het overhemd aan de achterzijde niet was ingestopt en onder zijn jasje vandaan kwam. Waarom spreken collega's elkaar daar niet op aan? Daarbij straalde hij een zekere gehaastheid uit. Hij liep soms al weg van een tafeltje terwijl hij nog aan het praten was. Ongetwijfeld om snel aan een wens te voldoen, maar je wil juist dat iemand rust uitstraalt.

Beoordeeld op 12 januari 2020

Na wat zoeken op de bestemming aangekomen . Mooi gebouw maar slapen doe je in een aanpalend gebouw . Alles gelijkvloers . Personeel heel vriendelijk en behulpzaam . De kamer was heel netjes . 's Avonds ter plaatse gegeten en ook ontbeten ,alles was tot in de puntjes in orde .
Voor herhaling vatbaar .

Kamertip: Kamers aan de achterkant hebben een klein terras met meubels . Nu was het te koud maar bij een mooie dag een aanrader .