Beoordeeld op 12 maart 2020

Prima hotel, vriendelijke en behulpzame mensen. Nette kamer, met genoeg parkeer mogelijkheden. Op loop afstand van het centrum, en niet zover van het strand. Een aanrader als je er even tussenuit wilt.

Beoordeeld op 11 maart 2020

Het hotel is zeer geschikt voor een weekend weg. De kamers zijn schoon en ruim genoeg om te verblijven. Koffie/thee voorziening op de kamer. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om bij het restaurant van het hotel te eten. Zeker de moeite waard. Ook een knusse hoek ingericht om nog wat na te borrelen.
Vanuit het hotel ligt het centrum van Renesse dichtbij. Er zijn daar ook voldoende mogelijkheden om ergens een hapje te eten, borrel te drinken of te bowlen/poolbiljarten. Het strand is op loopafstand. Heerlijk kunnen wandelen. Het was wel te merken dat het nog niet in het seizoen is. Niet alle uitjes waren te doen zoals bv een boottocht.

Datum van verblijf: maart 2020
Hampshire H, Public Relations Manager van Hampshire Hotel - Renesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste emawv, bedankt voor uw beoordeling en positieve opmerkingen. Deze zal ik delen met de rest van het team. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Hampshire Hotel Renesse

Beoordeeld op 9 maart 2020

Heerlijk weekend gehad met 8 familieleden, het ontvangst was top, personeel top, kamers netjes op de begane grond. Het ontbijt was heerlijk. Aanrader,heerlijke strandwandeling is een aanrader we gaan snel weer.

Datum van verblijf: maart 2020

Beste 920annemiekep, Bedankt voor uw feedback. Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons en wij u nogmaals mogen begroeten in de toekomst. Met vriendelijke groet, team Hampshire Hotel Renesse

Beoordeeld op 7 maart 2020

Restaurant zeer goed ala carte
Kamers netjes
Probeer eens als voorgerecht de buikspek gewoon super
Mooie omgeving dicht bij c centrum
Prijs is oké
Gewoon proberen
Kamers netjes wel gedateerd
Maar is niet niet hinderlijk

Datum van verblijf: maart 2020

Beste ErikH1839, hartelijk dank voor uw beoordeling en positieve opmerkingen. Uw complimenten zal ik delen met de rest van het team. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Hampshire Hotel Renesse

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Kamer proper en net
Rustig gelegen
Restaurant eerste avond lekker gegeten voor mijn verjaardag vriendelijke bediening
Ontbijt ook overheerlijk.
Leuk stadje aan get strand gaan wandelen met Sloeberke en na afloop lekker Gemberthee op terras van de schorpioen. Eem aanrader hotel harmphire Renesse

Datum van verblijf: maart 2020

Beste 480emiliev, bedankt voor uw mooie review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, team Hampshire Hotel Renesse