“Heerlijke zoete aardappelfrietjes”
Beoordeling van Eetcafé Bij Bas

Eetcafé Bij Bas
Geclassificeerd als nr. 35 van 51 Restaurants in Renesse
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De entree verwarde ons omdat het lijkt of er maaltijden afgehaald kunnen worden (door de vitrine bij de ingang). Maar even doorlopen levert een sfeervol restaurant op. En met heerlijk eten! Vooral de zoete aardappelfriet met Parmesan en truffle is heerlijk, even als de kipdijsate. Wij komen terug.

27 augustus 2020 beoordeeld

Super leuke plek om gezellig een hapje en een drankje te doen.
Zeker een aanrader om een keer geweest te zijn.

26 augustus 2020 beoordeeld

Echt een fantastische avond gehad bij Eetcafe Bas!! Het was één van de weinige restaurants waar nog plek was dus we hadden zo onze twijfels maar niets was minder waar. Echt geweldig gegeten! Ze hadden buiten de kaart om Sliptong, Mosselen en T-Bone steak. Alleen de mosselen hebben we niet geprobeerd maar de andere gerechten waren geweldig! Porties waren meer dan voldoende. Service was geweldig, gezellig praatje wordt er gemaakt, niets is te gek. Er wordt echt aandacht aan je besteed. We hadden ook wat tips en deze werden echt ter harte genomen. Een jong bedrijf welke meer dan de moeite waard is om te bezoeken!

26 augustus 2020 beoordeeld

Op Google en Facebook wordt aangegeven dat de porties klein zijn in vergelijking met de prijs. Nou dat is absoluut niet waar!!

Heerlijk eten, echt super! Super bediening, snel en mega vriendelijk!
Het is een eetcafe maar dit eten past qua keuze en kwaliteit echt gewoon onder de naam restaurant.
Dit jaar gestart dus wat kleine verbeter puntjes maar die werden super goed opgenomen!

De sfeer in het restaurant is goed en gezellig. Super nette keuken en toiletten!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Eetcafé Bij Bas bekeken, bekeken ook

In Eetcafé Bij Bas geweest? Deel je ervaringen!