“Heerlijk avondje uit geweest. Overtrof mijn verwachting”
Beoordeling van Eb & Vloed Food

Eb & Vloed Food
Geclassificeerd als nr. 25 van 51 Restaurants in Renesse
Beschrijving: Met de serre, de grote terrasdeuren en de overkapping zijn we op alle weertypen voorbereid. Zo zit je in de zon of schaduw bij mooi weer, en heerlijk verwarmd en overdekt bij iets minder goed weer. De kinderen zijn meer dan welkom. Zij hebben de speelfaciliteiten van de camping binnen handbereik, maar ook in het midden van het restaurant hebben we een speelruimte.
1 oktober 2020 beoordeeld

Super vriendelijke medewerkers die je je welkom laten voelen. En het eten was heerlijk. Wij hebben er genoten van een avond uit.

29 september 2020 beoordeeld

Prachtig restaurant, heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. We waren een weekend op camping Julianahoeve en hebben echt zalig in de brasserie gegeten.

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten voor een schappelijke prijs! Ook bediening was top! En mooie nieuwe infrastructuur.

8 september 2020 beoordeeld

Super mooi restaurant met heerlijk eten. We hebben heerlijk gegeten met ons gezin. Voor ieder wat wils! Echte aanrader wat ons betreft :)

4 september 2020 beoordeeld

Heerlijk lunchen in dit fantastisch ingerichte restaurant, het is prachtig en zo mooi dat je echt niet op de camping hoeft te zitten om hier aangenaam te verpozen.
Mooie open keuken, veel ruimte, leuke kaart, heel aardige bediening,
kortom gewoon genieten.
Ook onze lunchgerechten waren fantastisch opgemaakt en zo smaakten ze ook

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Eb & Vloed Food bekeken, bekeken ook

In Eb & Vloed Food geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.