“Irish coffee & coffee babbelaar”
Beoordeling van Restaurant De Babbelaar

Restaurant De Babbelaar
Geclassificeerd als nr. 5 van 19 Restaurants in Oostkapelle
Keukens: Belgisch, Nederlands
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Irish coffee & coffee babbelaar besteld !! Was werkelijk niet goed!!! Slap aftreksel helaas !!! Geen aanbeveling ook niet geadviseerd door hotels in de omgeving voor het eten.

Datum van bezoek: oktober 2020

1 oktober 2020 beoordeeld

Met "Doen!" Bedoel ik dat je daar zeker moet gaan eten. Ik ken geen zaak waar de steak beter is dan hier.

21 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant in het centrum van Oostkapelle. Ons viel vooral de leuke menukaart op met veel keuze. Het eten was erg smaakvol, mooi opgemaakt op het bord. Vriendelijk personeel. Aanrader.

17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een nette prijs. Zeker een aanrader. Het personeel is vriendelijk n behulpzaam.

12 september 2020 beoordeeld

Lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Personeel is vlot en prijzen zijn oké.
Terras zat al vol maar binnen is het ook gezellig.
Er is veel variatie op de kaart. 2 vegetarische gerechten.

Reizigers die Restaurant De Babbelaar bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Babbelaar geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.