hildevanwynsberghe07
Wervik, België

Delen in de rijkdom van de vorige eeuw, geupdated naar hedendaagse normen.

Beoordeling van Villa Magnolia
5,0 van 5 bollen14 apr 2023 beoordeeld
Erg vriendelijk personeel. Uitgebreid Luxe-ontbijt. Sfeervol hotel met authentieke elementen. Telkens we de kamer binnen gingen overviel ons een heerlijk knus gevoel!
Wat ons het meest heeft verrast is de gemeenschappelijke keuken waar we iets lekkers konden kiezen en dat gewoon in het klaarliggende schriftje noteren.
Datum van verblijf: april 2023
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jerry Troy, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 25 apr 2023
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van het intieme karakter van Villa Magnolia. Graag tot ziens in Oostkapelle!
1.0 km van Villa Magnolia
2.0 km van Villa Magnolia
Bar/lounge
Meer hotels in Oostkapelle bekijken
Beoordeeld op 28 maart 2023

Genieten in Oostkapelle bij Villa Magnolia. Alles even verzorgd, fijne kamer, goede service en een onbeschrijfelijk goed (vegetarisch!) ontbijt. Leuke omgeving om te wandelen, te fietsen. Veel eetgelegenheden in de omgeving. ‘s Avonds was Villa Magnolia een heerlijke plek om thuis te komen. Wij willen weer!

Datum van verblijf: maart 2023
Jerry Troy, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2023

Wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en met name van het ontbijt! Erg mooi dat u de keuze voor lokale, duurzame en vegetarische producten zo kunt waarderen. Wij hopen snel weer de kans te krijgen u als gast in Villa Magnolia te verwelkomen!

Beoordeeld op 19 december 2022 via mobiele applicatie

Hele mooie kamer. Vriendelijk personeel.
De gastvrijheid . Een heel goed verzorgd en lekker ontbijt. Alles was heel schoon en netjes.
Zeker dat we in het voorjaar of zo nog een keer terug gaan om daar te gaan fietsen.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2022
Jerry Troy, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2022

Wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Wij hopen u dit voorjaar opnieuw als gast in Villa Magnolia te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 december 2022 via mobiele applicatie

Lekker uitwaaien aan zee, herten spotten in de duinen, op de fiets naar Middelburg... Villa Magnolia is voor ons de perfecte uitvalsbasis. De familie Troy is enorm gastvrij en de kamers in de oude villa zijn ruim en charmant. Een plek om naar terug te keren!

Datum van verblijf: december 2022

Bedankt voor de vriendelijke woorden en wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 1 april 2022 via mobiele applicatie

Bills Magnolia is een hotel voor een speciale doelgroep die respect en waardering kan hebben voor een hele mooie stijl. Een villa met historische kenmerken waardoor er ook een thuissfeer hangt, Prachtig gelegen tegen de Manteling aan. Het geheel wordt vormgeven door een top-team. Gewoon top.

Kamertip: Een hotel met mogelijkheden door persoonlijke aandacht. Parkeren bij de Villa aan rustige weg.
Datum van verblijf: april 2022
Jerry Troy, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2022

Wat fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben van het verblijf in Villa Magnolia en "jullie" Oostkapelle. Graag tot ziens in dit groene dorp aan zee!

Beoordeeld op 31 mei 2021

wat een mooie ambiance met onwijs vriendelijk personeel. uitzicht vanuit onze kamer was werkelijk prachtig en het hele pand was een plaatje. Niets anders dan lof dus!
Prachtige tuin en goed ontbijt. Een aanrader

Datum van verblijf: mei 2021
Jerry Troy, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Bedankt voor uw review en wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in Villa Magnolia. Graag tot een volgende keer!