TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier mogen logeren met een Wonderboxbon. Prachtige locatie met een bijzonder traditionele accommodatie. Het centrum van Oostkapelle en de stranden zijn beide op loopafstand. De B&B is gelegen in de voormalige woning van de burgemeester wat wij op zichzelf al bijzonder vonden. Ruime kamer die van alle gemakken is voorzien. Ook was er een royaal bed aanwezig en een prima douche. Verder zeer vriendelijk personeel. Tot slot vonden wij het ontbijt ook zeker noemenswaardig, gezien de ruime keuze, verse gerechten en prettige ruimte. Wij raden deze accommodatie zeker aan!

Datum van verblijf: oktober 2019
Jerry T, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en in het bijzonder van het ontbijt en de locatie. Graag tot ziens in Oostkapelle!

4 weken geleden beoordeeld

De villa was een openbaring, de kamers comfortabel, gezellig en net. Een flesje wijn stond uitnodigend op tafel... Na een zalig en copieus ontbijt, wacht de prachtige omgeving : De Manteling waarlangs je naar Domburg stapt, de duinen, het mooiste strand van het land.

Datum van verblijf: september 2019

Wat leuk te lezen dat u zo genoten heeft van onze prachtige Villa in de De Manteling van Walcheren. Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Een prachtige B en B gelegen in een rustige omgeving op een steenworp afstand van het strand. Een goede ontvangst en vriendelijk personeel. Mooie kamer met een heerlijk bed en alle andere faciliteiten zoals tv en goede WIFI. Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgt

Datum van verblijf: juli 2019
Jerry T, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Leuk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over het fijne verblijf in Villa Magnolia. Wij hopen u opnieuw in Oostkapelle te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 9 april 2019

In april 2019 voor het eerst, maar bepaald niet voor het laatst, 2 nachten verbleven in Villa Magnolia. Wat een luxe en weelde in zo'n fantastisch mooi (gelegen) huis. Alles tot in de puntjes verzorgd. Mooie kamer met een balkon en heerlijke bedden. Dit is hoe luxe, service en verzorging behoren te zijn. Zelfs aan de kleinste details is gedacht. Als voorbeeld moge dienen een klein zaklampje aan de kamer sleutel zodat men ook in het donker het slot kan vinden. Ook de plotselinge stroomstoring waardoor alles in het donker kwam te zitten was in een oogwenk opgelost. Zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: april 2019
Jerry T, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in onze Villa Magnolia en dat met name de atmosfeer, service and verzorging zo goed bevallen zijn. Graag tot ziens!

Beoordeeld op 4 april 2019

Oud gebouw met heel veel charme, zoooo netjes onderhouden. Heel vriendelijk en attent personeel (bij het ontbijt (aanvullen) kan het beter). Zeer goede bedden en ruime kamers. Op wandelafstand van het dorpje (goede pizzeria!) en het immense strand, Een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
Jerry T, Owner van Villa Magnolia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2019

Wat goed te lezen dat u en uw familie genoten hebben van uw verblijf. De tip over het aanvullen bij het ontbijt nemen we zeker mee. Graag tot ziens in Villa Magnolia!