Sander D
Winterswijk, Nederland

Praktisch geen antaardig aanbod in wellness en bij ontbijt.

4,0 van 5 bollen9 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
De hotelkamer en de wellness zijn geweldig.

Het enige nadeel is dat Fletcher zowel in het (wellness)restaurant totaal geen duurzame, plantaardige gerechten aanbiedt.

Vegans en ook vegetariërs komen er bekaaid van af...

Plantaardig past toch heel goed in wellness en heath...
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
De camping in vogelvlucht
      4.0 km van Fletcher Wellness-Hotel Kamperduinen
        3.5 km van Fletcher Wellness-Hotel Kamperduinen
        Meer hotels in Kamperland bekijken
        Beoordeeld op 4 april 2024

Een paar maand geleden verbleven we voor twee overnachtingen in Fletcher Strandhotel Haamstede en dat beviel ons prima. Mede door deze positieve ervaring boekten we deze keer drie overnachtingen in hotel Kamperduinen. Onze tevredenheid over dit verblijf was minstens even groot. We hadden het geluk een upgrade te krijgen naar een zeer ruime kamer met salon, eethoek, keuken, ruime badkamer en twee slaapkamers. Alles heel erg netjes en, niet onbelangrijk, een prima bed. Net als in ons vorige Fletcher hotel was de service onberispelijk en vriendelijk. Het restaurant bood ons elke ochtend een weliswaar niet super uitgebreide, maar kwalitatief uitstekende keuze voor het ontbijt. Heel lekkere koffie trouwens! Dag één en drie schoven we hier ook aan voor een smakelijk driegangendiner. Als saunaliefhebbers genoten we op dag twee van een heerlijk verblijf in het Blue wellnessgedeelte. Echt een aanrader: heel clean, ruime keuze aan sauna's en zwembaden, uitstekende opgietsessie en niet te druk. Met nog uitstapjes naar het pittoreske Veere, het strand bij Renesse en het gezellige Zierikzee, kunnen we spreken van een 100% geslaagd verblijf en is terugkeer een quasi zekerheid!

Kamertip: Het restaurant is kwalitatief prima. Wil je eens ergens anders lekker tafelen, dan is het nabije (2km) Sea Farm een absolute aanrader.
        Datum van verblijf: maart 2024
        Beoordeeld op 7 maart 2024

Al met al een gemengde ervaring bij Fletcher Hotel Kamperduinen in Zeeland. De sauna faciliteiten zijn zeker een pluspunt, maar de hotelkamers laten te wensen over wat betreft hygiëne en onderhoud. Het tapijt, ligbad, stoelen en gordijnen zijn vies en kapot, en de verlichting en föhn zijn ook aan vervanging toe. De gangen en lift daarentegen zijn wel schoon en helder. De inrichting bij de receptie met veel rood is niet erg uitnodigend en doet denken aan de wallen in Amsterdam. Het personeel is wel vriendelijk en het ontbijt en diner zijn standaard maar prima. Voor een volledig aangenaam verblijf zouden er zeker wat verbeteringen doorgevoerd moeten worden in de kamers en de algemene uitstraling van het hotel.

Beoordeeld op 26 februari 2024

Leuk hotel, vlak bij het strand. Prima ontbijt. Schone kamer, goed bed. Wij kregen een groot 4 persoons appartement met keuken, wasmachine, droger, koelkast en magnetron. De kastjes waren echter leeg. Er stonden een paar wegwerpbekertjes bij de koffie en thee alleen de waterkoker en de koffiemachine ontbraken dus dat had weinig zin. In de badkamer stonden vier plastic bekertjes in plastic verpakt. Dat kan niet meer in deze tijd al dat plastic vind ik. Het slaapkamerraam kon niet open waardoor het erg benauwd was. Bij het uitchecken wat gezegd van het raam en de koffie en theefaciliteiten maar ik had het kunnen melden dan was het opgelost werd mij verteld. Dat is toch de omgekeerde wereld. De kamer hoort in orde te zijn. Jammer. Ik heb liever n kleinere kamer waar alles klopt ipv een appartement met niets erin.

Beoordeeld op 17 februari 2024

We hadden een ruime suite geboekt, die op zich prima was. Alleen hingen de gordijnen aan alle kanten los omdat er haakjes afgebroken waren wat een onverzorgde indruk gaf. De douchebak in de badkamer lekte waardoor de vloer iedere keer blank stond. Maar wat nog het meeste stoorde is dat er in de 3 dagen die we daar verbleven, de kamer en de badkamer niet een keer zijn schoongemaakt. De kwaliteit is duidelijk achteruit gegaan t.o.v. het Amadore tijdperk. Voor een 4 sterren hotel mag je toch wel meer verwachten.

Beoordeeld op 14 februari 2024 via mobiele applicatie

Dagje sauna en overnachting. In een woord: fantastisch. Geweldige sauna. Goede opgietsessies. Heerlijk ruime en schone kamer. Goede vedden. Stevige douche straal. Diner en ontbijt goed. Prachtige omgeving. Aardige medewerkers. Love it!