133 US$
Booking.com133 US$
Travelocity133 US$
Orbitz.com133 US$
Beoordeeld op 16 februari 2020

Erg aardig ontvangen. Al het personeel doet zn best om je een aangenaam verblijf te bezorgen. Het pand is oud, smalle steile trappen, veel hoekjes, gangetjes. Niet alle kamers zijn rolstoel toegankelijk. De kamer op zich is ok, net sanitair. Balkons op 2e etage staan met elkaar in verbinding, is eigenlijk een galerij, waardoor je zo bij je buren op hun balkon staat. Kamers zijn schoon, bedden goed.

Kamertip: Als je op je privacy gesteld bent, geen kamer op 2e etage boeken
Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 oktober 2019

hotel gelegen net buiten bruisend stadsgedeelte. vriendelijk onthaal door Antoinette. propere gerenoveerde kamers. ontbijtbuffet met ruime keuze. wel rekening houden met steile trap, maar lift is aanwezig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Het ontvangst in hotel hulst is absoluut een voorbeeld voor velen.Een zeer geduldige en vriendelijke receptie team. De kamers zijn zeer schoon .Het ontbijt is goed en ruim.De locatie is perfekt.Zeer dicht bij het gezellige knusse centrum.

Kamertip: Er is een lift
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

Eenvoudige accomodatie met houten balkenvloer , wat zich laat horen,zeer vriendelijke ontvangst en info aan de balie is zeer OK. Achteraan is er een buitenlift , spijtig dar er geen restaurant is maar het mooie centrum met eetgelegenheden is niet veraf.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019 via mobiele applicatie

Een groot hotel met een aantal Parkeerplaatsen voor de deur en een grote gratis parking om de hoek.
Klassiek hotel met tapijt. De trap is redelijk steil.
Ruime kamers, ook met tapijt.
Heel nette badkamers.
De kamers op zich zijn sober.
Je hebt wel alles wat je nodig hebt.
De kamers achteraan kijken uit op andere huizen/straat.
Een standaardontbijt met de gewone dagelijkse lekkernijen.

Datum van verblijf: juli 2019