“Vriendelijk ontvangst. ”

Restaurant Pizzeria L'angolo
Geclassificeerd als nr. 4 van 35 Restaurants in Cadzand
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Bij L'angolo willen we de mensen laten genieten van de Italiaanse keuken. Onze houtoven speelt hier een belangrijke rol in. De pizza 's worden gebakken in een oven die volledig op hout word verwarmt waardoor ze de authentieke smaak krijgen zoals ze die in Italië kennen. Dunne bodems, krokant en niet over belegd. Naast de pizza's kun je ook genieten van vele gerechten en pasta's met pure, volle en authentieke smaken.
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst.
Heerlijke pasta en pizza gegeten.
Als toetje twee ijsjes.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Personeel netjes gekleed en vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2021

18 april 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza zoals pizza bedoeld is. Op z’n Italiaans. Lekkere dunne en knapperige bodem en goede smaak. Goed belegd.

Datum van bezoek: maart 2021
2 januari 2021 beoordeeld

Afgelopen week 2 pizza’s afgehaald.
Super dunne pizza’s met bijna niets erop.
1 pizza met 1 artisjok hartje, 1 champignon en 15 kleine stukjes ham. Andere pizza met 3 stukjes ansjovis en wat tomatensaus. Ik weet wel, pizza hoeft niet afgeladen vol te liggen, maar dit was echt minimaal!
Het leek wel een wedstrijd, hoe leg ik zo weinig mogelijk op een stuk karton.(lees pizza)
Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Jammer......

Datum van bezoek: december 2020
bauke S, Eigenaar van Restaurant Pizzeria L'angolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2021

Beste Lianne,

We hebben vorige week inderdaad een klacht gehad over de pizza 'puttanesca' die samen was met de pizza 'quatro stagioni'over dat het wat weinig belegd was.

Ik heb nadat de bestelling was meegenomen uw man aan de telefoon gehad en gelijk duidelijk gemaakt dat we een nieuwe zouden maken.

Uw man is terug gekomen en met het openen van de doos van de opnieuw gebakken pizza zei uw man 'hier word ik nu blij van'!

Het is zo dat de pizza's zoals ze die in 'Italië' serveren dun zijn en niet overmatig belegd, dit zorgt soms wel eens voor verwarring voor gasten die gewend zijn hun pizza ergens anders te halen.

Zeer jammer dat wanneer dingen gelijk hersteld worden en er goede feedback komt er alsnog een slechte recentie geplaatst word.
Dit vinden wij niet correct.

Bauke Scherbeijn

4 september 2020 beoordeeld

Heerlijke pizza, dunne krokante bodem.
Iets meer beleg was wenselijk... ham een beetje supermarkterig.
Montepulziano streelt je tong.

Datum van bezoek: september 2020
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Lekkerste Italiaanse eten in de omgeving. Super service! Bedankt voor de fijne avond.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Restaurant Pizzeria L'angolo bekeken, bekeken ook

In Restaurant Pizzeria L'angolo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.