Beoordeeld op 29 februari 2020

De sfeer en sympathie van het team zijn bijzonder. Heerlijk eten en verblijven. Dit hotel ligt aan het strand, heerlijke plek om een paar dagen tot rust te komen. Perfect sauna landschap en binnenzwembad.

Kamertip: Suites zijn geweldig !
Datum van verblijf: februari 2020
Dennis W, Guest Relations Manager van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Dank u voor uw mooie beoordeling!

Beoordeeld op 10 februari 2020

Alles vriendelijk erg gastvrij, netjes ik raad het iedereen aan. Super hotel perfect gewoon meer kan ik niet schrijven alles klopte gewoon wij hebben genoten wat een mooie kamer super gewoon! Bedankt.

Kamertip: Toren kamer
Datum van verblijf: februari 2020
Dennis W, Guest Relations Manager van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Bedankt voor uw mooie review, fijn om te lezen dat u zo genoten heeft!

Beoordeeld op 24 januari 2020 via mobiele applicatie

Hotel vlak aan strand en haventje van cadzand gelegen. Vriendelijk onthaal, mooie kamer. Heel aangenaam zwembad en saunafaciliteiten.
Restaurant was minder goed of toch niet op niveau zoals verwacht zou mogen worden.
Al bij al tevreden over hotel qua lokatie, service, vriendelijkheid personeel en kamers.

Datum van verblijf: januari 2020
Dennis W, Guest Relations Manager van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Bedankt voor uw mooie woorden.
Hopelijk zien we u snel weer terug!

Beoordeeld op 28 november 2019

plaatje klopt - inrichting -faciliteiten - service - locatie. Uitstekende uitvalsbasis om te wandelen, fietsen en van natuur te genieten. Cadzand blijft ondanks de recente uitbreiding nog steeds een baken van rust

Datum van verblijf: november 2019
Dennis W, Guest Relations Manager van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Bedankt voor uw mooie woorden!

Beoordeeld op 20 november 2019

Ons eerste verblijf in het hotel was een zeer aangename ervaring, op alle vlak, voor ons *****
Wij komen zeker terug en zullen het hotel beslist sterk aanbevelen.
Prima gedaan van de familie Faas & co!

Datum van verblijf: november 2019
Dennis W, Guest Relations Manager van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Bedankt voor uw mooie reactie!